verhuist van zwanger worden naar hier .....

A

Anoniem

Guest
Hoi ik zal mij even voorstellen , ik ben 33 en bezig voor 3de kindje met niuwe partner. heb 8 maanden geleden een bbz gehad en na spoed operatie er weer voor gegaan.
Loop nu bij gyn en heb vorige maand hsg onderzoek gehad en wat we al vermoede.. nog maar 1 eileider doorgankelijk....
Het zaad is ook getest en voldoende ,maar niet goed....dus zijn er 2 opstakels die we moeten overwinnen.
we zijn nu bij elkaar 18 mnd bezig en moet over 2 maanden weer op controle ..
Hebben jullie ervaring met zwangerworden met 1 eileider??
liefs daan

Hoi Daan,

Ook welkom hier.
Ik heb gelukkig geen ervaring met het zwanger worden met 1 eileider. Dus daar kan ik je niet mee helpen. Mijn man heeft ook slecht zaad. Maarrrrrrr.......er hoeft er maar 1 door te zwemmen.
Succes met het zwanger worden.

Kruimel

Hoi Daan,

Ook ik heb maar één doorgankelijke eileider, helaas. Met zwanger worden heb ik nog geen ervaring. Het zou volgens de gyn wel mogelijk moeten zijn zwanger te worden  wanneer je een eisprong aan de verstopte kant hebt. Maar ik denk dat dat dan wel een klein wondertje is.  Wij zijn  nu 1 jaar en 9 maanden bezig met het proberen zwanger te worden. Deze maand had ik aan de verstopte kant twee follikels die goed groeiden dus een dubbele eisprong dus wie weet, heb er zelf niet al te veel vertrouwen meer in, maar blij natuurlijk wel hoop houden. (ik gebruik ook clomid, dus vandaar dat er geregeld inwendige echo's gemaakt worden om te kijken hoe ik reageer op de clomid). Volgende week heb ik een ivf gesprek en na onze vakantie gaan we dan starten met ivf... Hoop natuurlijk nog steeds dat dat niet nodig zal zijn, maar ja.

Ik wens jou heel veel succes en hoop dat we   binnenkort ook op een ander forum kunnen lezen en schrijven...

Groetjes,

Sanne

Hoi . leuk jullie reactie;s

spannend voor je om na de vakantie met ivf te beginnen zeg!, ik hoop dat het niet nodig is natuurlijk en dat het nu lukt!!
liefs daan

Terug
Bovenaan