verhuizen, dus nieuwe babykamer! Ideeen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Binnenkort gaan we verhuizen en moet er dus een nieuwe babykamer gemaakt worden.
Ik wil nu voor Linde een echte meisjeskamer maken. Niet te lief, een beetje stoer, misschien iets met fuchsia en zilver. Ik vind het moeilijk.
Hebben jullie leuke ideeen of fotoos van een meisjeskamer? Zo kan ik misschien wat ideeen opdoen. Ben natuurlijk ook gewoon erg nieuwsgierig naar hoe jullie kamers eruit zien

Groetjes Sam

Hoi hoi

Ik heb een kamer met een klein beetje Baroksteil.

Deze muursticker ben ik nog steeds weg van.
Wij willen ook gaan verhuizen en dan zal ik zeker weer
een sticker bestellen. Dit is de site:
www.cutitout.nl

Hoop dat je er wat aan hebt, succes groetjes Jiska

Dat is wel weer een hele leuke uitdaging he!
De kamer hieronder komt uit de catalogus van Prenatal. Persoonlijk hou ik hiervan,
Neutrale meubels en gekleurde muren, daar kan je dan zoveel mee!
Het moet je smaak net zijn

Toen ik zwanger was van Brian wisten wij dat het een jongens zou worden en daar hebben we dan ook het kamertje op ingericht, ongeveer zoals hieronder alleen dan een aqua muur. Die legerprint hebben ze ook in roze/groen en dan met een roze muur is ook gaaf hoor, dan zouden wij hebben gedaan als het een meisje zou zijn.

Heel veel succes,
Achnita

hoi sam,

ik heb nu de kamer van samir creme met zon oranje verf.
de deuren en plinten hebben we helemaal geverfd en de muren hebben we behangen.
op zich is het nu een heel leuk gezicht geworden.
ook het badje is oranje geworden

groetjes saloua

Hoi Sam,

Ik heb geen foto voor je (zit op mijn werk) maar wij hebben 1 muur met vliesbehang gedaan. Dit is een soort relief behang waar je over heen kan schilderen. Ons behang is dan een relief met een soort bloemmotief. Ik heb de kleuren groen en paars en over het behang 2 banen geschilderd met deze 2 kleuren. De ene baan heb ik dan breder gemaakt dan de andere. Tussendoor is het dan wit. In de dunne baan heb ik dan ook een paar kleine fotolijstjes opgehangen. Voor de rest zijn de meubels wit en heb ik verschillende accesoires met paars en groen!!

Ik vond het echt superleuk om het te bedenken en ben dan ook erg blij met het resultaat. En als ik de kleuren niet meer mooi vind, hoef ik maar 1 muur te schilderen!!

Succes met het bedenken van je kinderkamer

gr. Ilone

Hoi,

Bedankt al voor de reacties! De stickers zijn een erg goed idee, leuke tekst ook.
Ook wel slim om eens in een katalogus te kijken. Ga ik meteen doen!

Groetjes Sam

Terug
Bovenaan