verhuizen na een bevalling.....

Heeft iemand hier ervaring met een verhuizing ongeveer 2 a 3 maanden na de bevalling?
Wij kunnen ons droomhuis kopen en twijfelen enorm over de oplevering.. (ik weet..... luxe probleem)
Voor de tijd is geen optie meer dus dan zou het na de bevalling worden...

Wat vinden jullie er van?

Hoi

Ik heb hier geen ervaring mee, maar een vriendin van mij is begin november bevallen van de derde en ze is in december verhuisd naar hun nieuwe huis. Ze vond het wel heel zwaar, maar gelukkig sliep haar dochtertje heel veel. Dat scheelt al een hoop natuurlijk, kan je veel doen in de tijd dat ze slaapt. Ze heeft vooral voor de koffie en broodjes gezorgd, maar het is ze gelukt om in 1 maand te verhuizen en te verbouwen.

Succes met je beslissing

Volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis.
Delano is nu 11 weken.
Het zal ongetwijfeld erg druk worden, maar zelf kan ik ook niet veel doen.
Ik zie mijzelf nog geen laminaat leggen en behang plakken.
Hulp krijgen we van alle kanten, dus als ik voor eten en drinken en voor de kleine zorg, moet dat genoeg zijn.
Tegen de tijd dat we echt moeten verhuizen, kan ik alles naar beneden brengen en hier klaarzetten, zodat de hulptroepen alles naar het nieuwe huis kunnen brengen.
Zo ben ik er toch voor Delano.

groetjes Angelique

Hoi Netje,

Wij krijgen ook volgende week de sleutel van ons nieuwe huis en moeten tegelijkertijd uit ons oude huis.   Mijn zoon is nu 7 weken.   Het is allemaal erg druk, maar gelukkig krijgen we veel hulp nu met inpakken en straks met schilderen.   We laten wel alles verhuizen door een verhuisbedrijf.   In ons nieuwe huis hoeft niet veel geklust te worden, omdat het nog heel nieuw is (uit 2001).   Ik ga tijdens de verhuizing een weekje bij mijn ouders zitten en zorg daar voor mijn zoon en het eten voor de anderen, terwijl mijn man en ouders gaan schilderen in het nieuwe huis.