verhuizen wel of niet?

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand hier ervaring met een verhuizing ongeveer 2 a 3 maanden na de bevalling?
Wij kunnen ons droomhuis kopen en twijfelen enorm over de oplevering..
Voor de tijd is geen optie meer dus dan zou het na de bevalling worden...

Wat vinden jullie er van?

Als het jullie droomhuis is en je denkt dat je deze kans niet snel weer zult krijgen en je je kindje daar veel te bieden zult hebben...
Dan zou ik zeggen zeker doen!
Mits je voor de verhuizing ed. maar genoeg hulp kunt krijgen.
De eerste 3 maanden na de bevalling zijn nl. best zwaar , ook omdat je vrij weinig nachtrust krijgt meestal (tenzij je een voorbeeldig kindje krijgt natuurlijk).

Suc6 bij het maken van jullie keuze.

Groet Xanthe

Hoidiehoi

Als het je droomhuis is, zou ik het zeker doen!
Je zal zien dat alles zich best wel vanzelf regelt.
Je moet gewoon een beetje om hulp vragen......

Heel veel succes met je keuze!
Liefs Annet

Ik mag mijzelf redelijk ervaren noemen. Zo zijn wij acht keer verhuisd in elf jaar tijd, waarvan vier keer tijdens mijn drie zwangerschappen (ben nu 30 weken zwanger en verhuisd met 5 weken zwangerschap en met vier maanden zwangerschap, omdat ons droomhuis aan alle kanten tegenviel en we gelukkig de kans kregen het snel te verkopen en op te leveren). Bij mijn eerste zwangerschap was ik ruim 6,5 maand zwanger en bij mijn tweede zwangerschap was ik tien weken zwanger toen we de overdracht hadden en heb ik meer boven de  toiletpot gehangen dan dat ik aan schoonmaken en klussen toekwam, maar wij hadden helaas geen hulp en hebben dus bij iedere verhuizing overal alleen voor gestaan. Ik vind verhuizen vooral zwaar als je dus last  hebt van lichamelijke klachten. Als je echt naar je droomhuis gaat, dan is de geestelijke stress beperkt. Zo heb ik echt uitgekeken naar de laatste verhuizing, want we zijn dolgelukkig in dit huis en dat  maakt alles gewoon makkelijker. De verhuizing naar het tegenvallende huis was loodzwaar, omdat we gedurende het opkanppen merkten dat het niet ons thuis was en dat we een fout hadden gemaakt. Als je dan beroerd bent, werkt en twee kleine kinderen thuis hebt rondlopen voelt dat niet lekker aan en geeft dat heel veel spanning. Je gaat dan met lood in je schoenen verhuizen.  

Een heel lang verhaal, maar waar het op neerkomt, is DOEN als je een goed gevoel hebt bij het huis, dan is het het zeker waard. Ondanks banen krijgen ze ons hier de komende tien jaren niet uit.

Succes met jullie  keuze  en neem het advies aan: ga voordat je het koopt heel veel keren kijken en in de buurt rondwandelen, ook in het weekend  en in de avond en maak kennis met de directe buren.

Hoi

Das wel een beetje raar.Ik loop op het laatst als het goed is gaan we dan verhuizen.Nu hoop ik maar dat de woning dan ook klaar is.De aannemer zal er vaart achter zetten,dus het is nu nog afwachten.Hopelijk gaat alles goed,totdat we er wonen en ik er lekker kan gaan bevallen.

Marianne

Hoi,

Ik vind ook wel dat ik enige ervaring al heb.     Ik ben nu 3x verhuisd in 4 jaar tijd en ga over ongeveer 14 weken weer verhuizen.

Ik ben een keer verhuisd toen onze zoon net 3 weken was. Ja, toen kon ik ook niet zo veel doen maar dat maakte niet uit.  

Nu voor de 4x gaan we naar ons eerste koop en droomhuis en als het goed ik krijgen we de sleutel over 6 weken en ik moet nog 10 weken.   Dus dat is ook enorm druk.   Aangezien we wel binnen 2 maanden over willen wordt dat dus een paar weken na de bevalling.     Het kon bij ons ook niet eerder dus dan heb je geen andere keus. Het huis wat we nu dus gekocht hebben is echt heel groot en voor zo'n prijs krijg je het niet vaak dus voor ons was het ook duidelijk.   Ik denk ook dat jij dat moet doen.   Vooral als het wel 2 a 3 maanden na je bevalling is. Er wordt ook verwacht dat je kunt werken na 10 weken dus verhuizen zal ook wel lukken.   Succes er mee.

Groetjes gerdientje

Terug
Bovenaan