verhuizen zit er op, nu aan de provera

Hailoooo allemaaal,

Het verhuizen zit erop, ik zit nu midden tussen de troep en de dozen maar we zitten in ons nieuwe huis. Ben bewust niet begonnen met provera want dat ze ik niet echt zitten tijdens de verhuis stress. Morgen ga ik beginnen met het oproepen van mijn duivels en als het goed is ga ik dan beginnen met spuiten. Vind het allemaal erg spannend en ben behoorlijk nieuwsgierig hoe mijn lichaam gaat reageren. Hoop goed want de vogel pietje is erg vervelend! Kan nog geen minuut stil zijn...........grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Dusse ronde 3 (blijf wel lang in ronde drie hangen zo, telkens nieuwe poging ronde 3),
here we go.

Liefs Sjan

Lieve Sjanneke,

Fijn te horen dat jullie over zijn, en die dozen en troepjes dat komt vanzelf wel hoor, probeer ook hier en daar wat vrije tijd in te plannen en te genieten van het mooie weer deze week.

Ik hoop dat het spuiten als je eenmaal weer ongesteld bent geworden (we hopen niet natuurlijk)  je goed afgaat. Ik kan je uit ervaring vertellen (tenminste ik spuit Puregon)
Dat het een kwestie is van wennen, neem gewoon de tijd, en als je zenuwachtig bent diep ademhalen.   Ik zonder mij meestal even af, of ga aan de eettafel zitten, rustig alles uitstallen en ik neem er de tijd voor. Nu is het bij mij zo gepiept.

Ik wens je alle succes voor de aankomende poging toe.
Hopelijk met goed nieuws aan het einde van de aankomende cyclus.

Doe voorzichtig met Piet............
Anders mag hij zolang wel bij mij hoor!

Ik ga een paar daagjes het land uit (naar Istanbul) Dus ik spreek je waarschijnlijk volgende week wel weer!

Nogmaals succes hoor!

Cynthia

Terug
Bovenaan