Verhuizen!!!

A

Anoniem

Guest
Tja, alsof zwanger zijn niet bijzonder genoeg was nu ook nog een verhuizing erbij!
Donderdag kwamen mijn vriend en ik erachter dat wij bij onze woningcooperatie zoveel punten hebben opgebouwd dat het voor ons mogelijk is iedere woning die binnen ons budget valt direct te krijgen. Hebben dus gelijk gekeken wat zou kunnen en bezichtigingen gehad, aangezien de straat waar wij nu aan wonen niet zo kindvriendelijk is. En ja hoor! Morgen moeten we tekenen. We hebben een heel leuk huis in het centrum van Almelo, 200 meter van het huis van mijn ouders (handig voor oppas).
Nu moet er wel ineens erg veel gebeuren, maar vind het ook wel erg leuk om nu echt bezig te gaan met een gezinshuisje!
Donderdag mijn eerste echo, dus dan zijn we helemaal lekker op weg.
Heb er zin in!
Liefs Lotte

Hoi,

Gefeliciteerd met de aankoop van jullie huis.
Tenminste ik ga ervan uit dan jullie tekenen hihi.
Wij zijn ook verhuisd tijdens mijn zwangerschap, en
ik moet eerlijk zeggen dat ik dat geen pretje vond.
Maar dat kwam ook omdat ik verschrikkelijk misselijk ben
geweest de eerste 20 weken, en me dus echt niet lekker
voelde en niks kon doen.
Ik weet niet hoe ver je bent in de zwangerschap, maar in
het begin valt het nog het meeste mee met verhuizen,
aangezien je dan nog geen last van kwaaltjes hebt.
Maar zo te lezen kijk je er erg naar uit, en dan zou ik
zeggen, ga er lekker voor, en dan hebben jullie straks een
fijn huisje!!

xx Syrah (30+5 wk)

He Lotte,
Van harte met jullie nieuwe woning.
Ik ben zelf in december verhuisd. Mijn vriend in ik zijn, samen met veel vrienden en familie, bijna 2 jaar bezig geweest met het helemaal zelf bouwen van ons droomhuis.
We hadden zelf verwacht dat het huis eerder klaar zou zijn,  vandaar mijn zwangerschap. Uiteindelijk was ik bijna 25 weken zwanger toen wij eindelijk konden verhuizen.
Toch een kleine aanslag op je lichaam kan ik vertellen. Belangrijk is dat je voldoende en op tijd rust neemt.
Veel succes,
Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan