verhuizen

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ja ja   wat ik me nu toch op mijn hals heb gehaald. we hebben een huis gekocht. zijn er hartstikke blij mee maar ben nu 34 weken zwanger van mijn eerste.
volgende week krijgen we de sleutel. er hoeft weinig aan te gebeuren alleen de kinderkamer maar daar hebben we een handige aanstaande opa voor.
haha...
ik hoop dus dat hij/zij nog even blijft zitten.
maar er valt in ieder geval een hoop stress van me af , woon nu achter bij mijn schoon ouders en dat valt niet altijd mee.
nou ik moest dit even kwijt.
meiden succes nog met de zwangerschappen!!!

liefs angela

Heeeeel veel succes met de verhuizing.
Lijkt me zwaar, maar ook wel weer heel erg leuk he!
Hoop dat je kindje gewoon nog even blijft zitten en je op je gemak
je thuis kunt gaan voelen in je nieuwe woning!

VEel woonplezier!!!

proficiat met je nieuwe huis! Kllinkt goed dat alleen de kinderkamer gedaan hoeft te worden. Ik zou me wel maar een beetje rustig houden tijdens de verhuizing zelf, niet gaan lopen sjouwen enzo. Is wel lekker dat jullie dan voor de geboorte nog in jullie nieuwe huis zitten :)

Hoi Angela,

Proficiat met jullie nieuwe woning, ja en idd het is fijn dat het bijna kant en klaar is. Een goede vriendin van mij heeft dat ook meegemaakt en was op het laatst bij 36 weken nog druk bezig en alles was klaar en toen beviel ze wel 3 weken te vroeg maar alles was helemaal goed. Zolang jij nog druk bent zal die kleine nog wel blijven zitten hoor veel succes met alles.

Liefs Fruit Girl ( Augustus forum )

Haha, hier nog zo'n "idioot"  Ik ben nu 34+4 en wij gaan eind volgende week verhuizen. En dan heb ik nog een kleine meid van 25 maanden rondlopen, dat wordt lachen, gieren, brullen.
Ben toch blij dat ik niet de enige ben dan die de kolder in haar kop kreeg haha

Miriam.

Hoi,
Hier nog iemand die blij is niet de enigste te zijn. Wij gaan komende week, ik ben dan 31 weken, verhuizen van Tilburg naar Rotterdam. Gisteren hebben we de sleutel gekregen.
Mijn huis staat helemaal vol met verhuisdozen (die nog allemaal ingepakt moeten worden) en daar tussendoor spelen nog eens drie kinderen. Alles loopt door elkaar in mijn hoofd: afspraak gyneacoloog, tekenen voorlopig koopcontract voor de verkoop van ons huis, aannemer bellen, kraamhotel intakegesprek nog doen, gordijnen kopen, stopcontactbeschermers halen!!!! Er spoken echt duizend dingen door mijn hoofd. Maar, ik hou mezelf voor: het komt allemaal goed!
Ivy

WOW!

Als ik dit lees ben ik blij dat we onze verhuisplannen even in de koelkast hebben gezet. Wij wilden ons huis rond de  bruiloft te koop zetten (dat was 19 juli) maar toen ik wist dat ik zwanger was heb ik gevraagd aan mijn man of hij het heeeel erg zou vinden  als we het even een half jaartje uit zouden stellen... ik zag het echt niet zitten om hoogzwanger te verhuizen... dus nu zetten we ons huis rond de geboorte van de baby te koop.  

Hier nog zo'n mafketel die er wel in is getrapt... nesteldrang????

25 oktober uitgerekend, en 1 oktober krijgen we de sleutel. Op z'n vroegst gaan we dus 8 oktober over... met week 38 dus !!

We zijn nog wel in overleg met de verkoper of we de sleutel twee weekjes eerder kunnen krijgen, dan kunnen we in ieder geval een week eerder over en hebben we iets meer speelruimte. Blijft kortdag !

groetjes

Terug
Bovenaan