verhuizen

hallo allemaal

Wij hebben een dochtertje van 3 jaar en nu gaan we verhuizen naar een andere plaats mijn vraag aan jullie is of iemand van jullie dit misschien ook mee heeft gemaakt het lijkt me allemaal wel meevallen maar ze moet toch naar een andere peuterspeelzaal en dat is natuurlijk ook wel weer wennen.
ik vind het zelf ook allemaal wel een beetje spannend.
alvast bedankt voor de reacties
 
Hoi,
Mijn zoontje van 3 is ook laatst veranderd van oppas/ speelzaal.
Dit ging de eerste week war moeizaam maar als de leidsters lief zijn (Wat natuurlijk altijd zo is)
zal ook jou kindje snel wennen.
Op deze leeftijd wennen ze zowieso snel aan een nieuwe situatie.
Groetjes Son
 
Wij zijn verhuisd toen onze zoon ruim 2,5 jaar was. Hij gaat 2 dagen naar de creche. Het afscheid van de oude creche viel mij zwaarder dan hem ondanks dat hij erg gek was op die meiden en met veel kinderen vanaf kleine baby in de groep zat. Het wennen op de nieuwe creche ging erg snel. Binnen 3 weken voelde hij zich daar net zo thuis als op de oude creche.
 
Wij zijn pas verhuisd met een zoontje van 2. Het andere huis en de andere omgeving vond hij niet moeilijk geloof ik, maar het andere kinderdagverblijf wel. Hij heeft veel moeite gehad met wennen en blijft vragen naar zijn oude kdv. Ik heb dat wel onderschat, dacht dat dat wel makkelijker zou gaan.
 
Hallo
Leuk dat je gaat verhuizen!
Je kunt je kindje goed voorbereiden op de verhuizingmet behulp van boekjes. Er zijn hele leuke prentenboekjes te verkrijgen over dit onderwerp.
Succes met alles.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan