Verhuizen......

A

Anoniem

Guest
Lieve Allemaal,

Na twee jaar hartje centrum te hebben gewoond in Groningen, gaan we nu weer terug naar Hoorn, de plek waar ik ben opgegroeid. Twee jaar gelden zijn we voor het werk van mij vriend hier in Groningen gaan wonen. Mirre is hier geboren, maar mijn ouders en vriendinnen wonen nog allemaal in Hoorn. Ging het toch wel erg missen, en je kan ook niet even makkelijk een keertje weg ofzo ( geen oppas om de hoek) dus de stap genomen en ons huis staat nu te koop en we hebben een mooi groot huis met tuin! op het oog in Hoorn. Heel erg spannend allemaal!!!
Eigenlijk hoop ik dat het allemaal lekker snel zal gaan, want heb er toch wel heel veel zin in!!!
En toch, ik vond het allemaal best heftig, de laatste weken van mijn zwangerschap en de periode erna ( ben lang nog heel erg moe geweest...) dus het lijkt me heerlijk om weer in de buurt van mijn ouders te wonen. Is toch wel heel belangrijk nu met zo een kleintje.......
Dus een spannende periode breekt aan.....

Dit moest ik ff kwijt.......

Groetjes Esther Mama van Mirre Jasmijn 6 maanden!!!

Spannend allemaal zeg! Ik hoop dat de koop snel rond is en dat je ook gauw van je 'oude' huis afkomt! Dit maakt het allemaal natuurlijk wel wat leuker en makkelijker.
Heel veel succes en geluk!

Lekker om weer dicht bij je familie te wonen en hoorn is een leuke stad...maar ja groningen is ook erg leuk...(heb er een jaar gestudeerd en toen was ik failliet door al het stappen hihi)...

Succes met de koop en verkoop van huizen...

groetjes Yvonne

Ik heb hetzelfde gedaan. Marielle is in Ede geboren, maar is miste ook mijn familie en oppas en hulp enzo. Dus teruggegaan naar Friesland om daar voor de tweede keer zwanger te kunnen worden. Succes!

hoi echt goed idee van je lekker naar hoorn
kom zelf uit blokker woon nu in grootebroek
waar kom e uit hoorn vandaan ??
hoe oud ben je???
mischien kennen we elkaar???
gr marijke

Hoi Esther,

Nou, dat is inderdaad spannend! Fijn om terug te gaan naar je familie en vrienden.
Wij hebben nu net een huisje in Maastricht gekocht, ons huidige apartement staat nog te koop en nog wat gedoe met de hypotheek (nou ja, eigenlijk mijn levensverzekering, omdat ik nu net zo lang ziek ben geweest willen ze natuurlijk van alles weten en moet ik gekeurd worden )... Ik weet dus helemaal hoe spannend dat allemaal is!
Maar heb al helemaal zin in verhuizing! Eindelijk een zolder! Eindelijk een tuin! Heerlijk, heerlijk, heerlijk!

Veel succes met alles!

Groetjes, Karin

Hallo Esther,

Fijn voor je, dat je nu wat dichter bij je familie komt te wonen. Wie weet kom ik je nog wel eens tegen daaro. Mijn schoonouders wonen namelijk ook in Hoorn. Zij wonen in Kersenboogerd. Hoorn is een leuke plaats.

Liefs,

Annemiek

Terug
Bovenaan