Verhuizen

Dag dames,

gisteren hebben wij ons huis verkocht en een nieuw hus terug gekocht.
Begin juli 2009 gaan we verhuizen. Dan is onze dochter 20 maanden en ik 8 maanden zwanger. Spannend allemaal hoor!

Nou voor tips sta ik natuurlijk altijd open!

Groetjes G.

Spannend! Nog iemand die zichzelf lekker bezig wil houden!!! Ik krijg al opmerkingen omdat ik in juni ga trouwen en juli hopelijk ga afstuderen maar een verhuizing kan ik echt niet tegenop!!! Het is wel lekker, kan je in 1 keer doorknallen en alles lekker klaar maken, lijkt mij heerlijk!

Veel verhuisplezier!!!

Groetjes Brechtje

Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis en de aankoop van een nieuw huis natuurlijk!
Wij hebben ons huis ook te koop staan. Als het snel verkocht wordt dan kopen we snel iets nieuws en verhuizen we vóór de bevalling en anders natuurlijk erna.
Het is nog koffie dik kijken, dat is wel jammer!

Volgens mij is verhuizen net voor de bevalling best zwaar maar met een baby op de arm ook.
Je stelt je erop in en dan komt het vast goed!
Is het een huis waar jullie zo in kunnen of moet er nog een hoop gebeuren?

Hoi hoi,

jaja ook wij krijgen veel reacties hoor over dat het termijn zo kort is.
Maar ergens vind ik het ook wel weer fijn... kan ik nog lekker ff   'nestelen' voordat de baby er is. En stil zitten kan ik toch niet.
In principe is het huis helemaal af, alleen een verfje hier en daar om het naar onze eigen smaak te maken zeg maar.
De huidige bewoners hebben net alles vernieuwd, dus daar hadden we mazzel mee.

Na open huis vorige week hadden we direct een bod, dat heeft ons enorm geholpen.
Dus wat nu nog koffiedik kijken is, kan zomaar anders zijn hoor!!

Groetjes

Hoi Gabriëlle,

wat grappig; wij zitten in dezelfde situatie! Wij krijgen eind juli de sleutel van ons nieuwe huis en ben eind augustus uitgerekend, dus hoop dat die kleine tot het eind blijft zitten
Krijgen ook gemengde reacties; het wordt natuurlijk ook wel een beetje stressen, maar gelukkig heb ik een handige vader die zelfs bereid was om z'n vakantie om onze verhuizing heen te plannen! Dus das wel echt mazzel. Verder hoeft er ook bijna niets aan gedaan te worden; ook hier en daar een verfje...

Vind het wel heel jammer om niet alvast aan de babykamer te kunnen beginnen!!! Daarnaast wonen we nu heel klein (met z'n 2en op 40 m2), dus kunnen ook niet al teveel spulletjes kopen... Kan straks als m'n verlof begint in ieder geval flink gaan shoppen!

Hallo!

Gefeliciteerd met de verkoop en natuurlijk jullie nieuwe huis!

Toch nog meer mensen die het 'aandurven' om aan het einde van de zwangerschap nog te gaan verhuizen.

Wij krijgen 2 juni (1 dag na m'n verjaardag en na een weekend
Disneyland) de sleutel van ons nieuwe huisje. Een ééngezinswoning met 3
slaapkamers (masterroom, babykamer en 1 voor grote broer Max >3j).
We hebben het geluk dat er renovaties aan badkamer, toilet, plafonds
boven en keuken komen. Zo hebben we fijn alles naar eigen keus uit
kunnen kiezen. Ik heb al zó'n zin om aan alles te beginnen! Zie van
alles maar kan het nog niet kopen omdat er nu nog geen ruimte is. Zeer
irritant is dit. Jullie kennen het misschien.

Ik ben nu al alle wasjes voor de kleine aan het draaien en strijken, zodat we ons straks helemaal op het huis kunnen storten.

Liefs AlinaD

Aan ruimte hier nog geen gebrek, we hebben 3 slaapkamers en een ruime zolder.
Maar toch gaat het ons opbreken.
We missen bijvoorbeeld ruimte om grote kasten te kunnen plaatsen voor spulletjes en de badkamer wordt ook wel wat proppie met 3,5 personen.
Ik heb maar als oplossing bedacht dat we zoveel mogelijk verkopen op marktplaats wat we niet nodig hebben. Voor het nieuwe huis kopen we toch een boel nieuwe meubeltjes enz.
Manlief heeft zijn kast al moeten opruimen en zijn oude kleding weg gedaan net als dat ik regelmatig doe.
Ook hebben we het geluk dat aan ons nieuwe huis vrij weinig hoeft te gebeuren. Daar had ik persoonlijk geen lol aan beleefd.

Groetjes

Dag dag,

nou het is officieel hoor!
Over 7 weken gaan we dan echt verhuizen.
We zijn al begonnen met spulletjes kopen, verkopen en hebben een nieuwe keuken uitgezocht.
Hoe staat het inmiddels met jullie verhuizingen?
Binnenkort de eerste dingetjes maar vast in dozen doen!

Groetjes!

Terug
Bovenaan