hallo dames
ja ik had nooit verwacht da t ik ooit tijdens mijn zwangerschap zou verhuizen
we hebben nu een huurhuis met drie slaapkamers.
ik zou nu ik zwanger van de derde ben wel graag een extra slaapkamer willen en zodoende zijn we toch maar gaan reageren op huizen die vrijkwamen bij woningbouw.
we werden vorige week gebeld dat we konden gaan kijken bij een huis omdat we het langst in geschreven waren.
we zijn die zelfde avond nog gaan kijken en waren allebei opslag verliefd.
er ligt op de bagane vloer een mooie plavuize vloer en er is een ruime zolder waar je zelfs twee kamers van kan maken.
ook de douche is veel ruimer als wat we nu hebben en er was een mogelijkheid tot het laten plaatsen van een bad.
het huis is super onder houden en opgeknapt.
en we hoeven er zo goed als niks aan te doen (behalve even lekker schoonmaken en opfrissen)
nu krijgen we volgende week al de sleutel dus ben nu druk bezig met inpakken.
ik ben wel blij dat ik in het midden van mn zwangerschap zit want voel me verder goed.
zijn er hier nopg meer meiden die gaan of zijn verhuist tijdens hun zwangerschap?
hoe beviel jullie dit?
moet ik ergens extra rekening mee houden?
groetjes wendy
ja ik had nooit verwacht da t ik ooit tijdens mijn zwangerschap zou verhuizen
we hebben nu een huurhuis met drie slaapkamers.
ik zou nu ik zwanger van de derde ben wel graag een extra slaapkamer willen en zodoende zijn we toch maar gaan reageren op huizen die vrijkwamen bij woningbouw.
we werden vorige week gebeld dat we konden gaan kijken bij een huis omdat we het langst in geschreven waren.
we zijn die zelfde avond nog gaan kijken en waren allebei opslag verliefd.
er ligt op de bagane vloer een mooie plavuize vloer en er is een ruime zolder waar je zelfs twee kamers van kan maken.
ook de douche is veel ruimer als wat we nu hebben en er was een mogelijkheid tot het laten plaatsen van een bad.
het huis is super onder houden en opgeknapt.
en we hoeven er zo goed als niks aan te doen (behalve even lekker schoonmaken en opfrissen)
nu krijgen we volgende week al de sleutel dus ben nu druk bezig met inpakken.
ik ben wel blij dat ik in het midden van mn zwangerschap zit want voel me verder goed.
zijn er hier nopg meer meiden die gaan of zijn verhuist tijdens hun zwangerschap?
hoe beviel jullie dit?
moet ik ergens extra rekening mee houden?
groetjes wendy