verhuizen.

hallo dames

ja ik had nooit verwacht da t ik ooit tijdens mijn zwangerschap zou verhuizen
we hebben nu een huurhuis met drie slaapkamers.
ik zou nu ik zwanger van de derde ben wel graag een extra slaapkamer willen en zodoende zijn we toch maar gaan reageren op huizen die vrijkwamen bij woningbouw.
we werden vorige week gebeld dat we konden gaan kijken bij een huis omdat we het langst in geschreven waren.
we zijn die zelfde avond nog gaan kijken en waren allebei opslag verliefd.
er ligt op de bagane vloer een mooie plavuize vloer en er is een ruime zolder waar je zelfs twee kamers van kan maken.
ook de douche is veel ruimer als wat we nu hebben en er was een mogelijkheid tot het laten plaatsen van een bad.
het huis is super onder houden en opgeknapt.
en we hoeven er zo goed als niks aan te doen (behalve even lekker schoonmaken en opfrissen)
nu krijgen we volgende week al de sleutel dus ben nu druk bezig met inpakken.
ik ben wel blij dat ik in het midden van mn zwangerschap zit want voel me verder goed.
zijn er hier nopg meer meiden die gaan of zijn verhuist tijdens hun zwangerschap?
hoe beviel jullie dit?
moet ik ergens extra rekening mee houden?

groetjes wendy

hoi wendy

gefeliciteerd met jullie nieuwe woning
leuk dat jullie zo snel een nieuwe woning hebben en ook nog eens helemaal naar jullie zin
ik vind verhuizen leuk, maar ook zeer druk altijd
maar als je er eenmaal in zit.

denk dat je niet echt rekening ergens mee moet houden, alleen goed naar je lichaam luisteren
en niet al te zware dingen tillen

iig veel succes met de verhuizing

groetjes annegien

Hoi Wendy,

Allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!

Ook wij gaan tijdens deze zwangerschap verhuizen. Echter zal het bij ons erom gaan hangen.

Wij hebben nl. een nieuwe woning gekocht welke thans wordt gebouwd. Gelukkig vlot de bouw goed. De verwachting is dat het huis in oktober 2009 opgeleverd zal gaan worden. Het huis wordt casco opgeleverd. Dat wil zeggen dat dan alles nog gedaan moet worden zoals de badkamer, toilet en keuken.

Wij hopen dat ook dat vlot zal verlopen zodat we er half tot eind november in kunnen. Ik ben nl. zelf 12 december uitgerekend!! Tijdens de verhuizing zullen ze dus niet veel van mij verwachten....

Het enige waar ik een beetje mee zit is dat de adreswijziging bij de vk goed doorkomt en dan ook nog maar te hopen dat als ze moeten komen het dan ook kunnen vinden! Lang leve de nieuwbouw wijken....

Verder kan ik je ook geen tips geven. Ik zou ze in mijn situatie juist ook heel graag willen ontvangen.

Maar goed, sterkte met de verhuizing en veel geluk in jullie nieuwe woning.

Groetjes Sandra

dank jullie voor je felicitatie.

sandra.

ook gefeliciteerd met je nieuwe huis
maar jeetje dan loop je ook nog is op het laatst.
maar aan de andere kant heb je het dan ook gehad en zit je in een heerlijk huis.
het is indd wel vaak zoeken naar een adres in een nieuwbouw wijk maar ook dat zal de vk wel lukken misschien dat ze voor de tijd nog een keertje bij je langs kan komen, dan weet ze meteen de weg.
wie weet krijg je hier nog tips van iemand die al verhuist is tijdens een zwangerschap en verder moeten we er denk ik maar gewoon om denken dat we niet gaan sjouwen en naar ons eigen lichaam luisteren.

ik wens jou ook heel veel plezier in je nieuwe woning.

groetjes wendy

Tja, dat is met huren: dat kan ineens heel snel gaan. Gelukkig ben je nog niet op het eind van je zwangerschap. EN dan lig je straks in het kraambed in je nieuwe fijne huis. Helemaal super.

Enne, buik naar voren en anderen laten tillen, he, haha.

Terug
Bovenaan