Verhuizen...

Pfffff moet ff klagen hoor! We zijn vandaag en de komende week aan het verhuizen. Verbouwing is hopelijk maandag of dinsdag helemaal klaar en t kost me gruwelijk veel energie. Ook omdat ik niet veel kan doen, erg frustrerend. Gister 3 uur gepoetst 's ochtends in t nieuwe huis en jawel, 's middags enorme bekkenpijn! En tot overmaat van ramp was mn zoontje echt niet te genieten en was het hondeweer. Was een enorm pedagogisch verantwoorde middag (niet dus; hij tv kijken en ik doodmoe op de bank ernaast). Hij voelt het enorm goed aan dat er wat stress is en dat merk je aan alles bij hem. Nu is hij voor 3 dagen bij mn ouders en dat vind ik wel heeeeel fijn, hebben wij onze handjes vrij en kan hij toch een lekker weekend hebben.

Het huis wordt wel echt superdesuper! Tuin aan het water met een zandbak in het grasveldje, een ingebouwde trampoline en maandag komt ons nieuwe bed, jippie! Electrische boxspring, mmmm! Ook wordt de grote-jongens-slaapkamer van ons zoontje geleverd, zo leuk allemaal! We zijn de hele week vrij en dan kunnen we alles uitpakken, maar ben blij als het een maandje verder is.

Zwanger en verbouwen / verhuizen is geen leuke combi, dat weet ik inmiddels wel! ;)

Hey Charlotte,

Wat een combi zeg! Verhuizen/verbouwen en zwanger zijn! Pfff.....neem me petje voor je af meid. Wij zijn ook druk bezig althans niet met verhuizen maar wel met een kleine verbouwing en ook al kan/mag ik niet veel, het kost wel gruwelijk veel energie!

Het klinkt overigens wel super allemaal! Hoop dat jullie aankomende week veel kunnen doen en dat het einde in zicht is en idd over een maandje is alles weer anders en moet je dan eens kijken hoeveel plezier het brengt.
Hoop voor je dat het weer dan ook eindelijk eens beter wordt zodat je heerlijk kan genieten van jullie prachtige tuin!

Fijn dat je zoontje even een paar dagen bij opa en oma is, geeft ook even wat meer bewegingsvrijheid en voor hem geen gevoel van drukke/gestreste ouders.

Veel succes! Liefs Lynn.

hey Charlotte,

idd geen leuke combi, heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, huis verbouwen, daarna verhuizen en 35 weken zwanger zijn. pff wat een elende snap goed dat je vermoeid bent, maar dadelijk als alles klaar is kun je wel heerlijk gaan genieten en trots zijn op wat jullie bereikt hebben!
succes aankomend weekend!

groetjes Sandra

Inderdaad zwaar. Maar wat zul je straks genieten. Helemaal nieuw n schoon. Heerlijk is dat.

En zo'n middagje bankhangen mag echt wel hoor. Soms voor een kind ook wel leker om even niks te moeten.

Nog even meiden dan zit je lekker in het nieuwe huis. Succes deze week met alles. Pas wel goed op jezelf.

Nou respect!
Wij zijn opzoek naar een ander huis. Maar ik ben steeds meer geneigd om, als we een huis vinden, pas volgend voorjaar te verhuizen. Lijkt me zo'n gedoe, zwanger zijn en verhuizen! Dan maar even behelpen dat de nieuwe baby op onze slaapkamer slaapt in het begin.

Ik hip dat je huis erg mooi is geworden als alles af is. Nog even doorbikkelen.

Liefs maartje

Tis idd geen ideale combi, maar t zij zo. Ons huis eind december verkocht en moesten we 1 maart uit en was toen ook zwanger, hebben nu 5 maanden in een tijdelijk huis gewoond. dus ben dr nu echt klaar mee! gelukkig nu echt naar ons droomhuis, erg veel zin in maar zie als een berg op tegen die spullen en 125(!) dozen...

Respect!!! Is geen makkelijke combi. Wat zul je blij zijn als alles klaar is.

Klinkt echt super wat er allemaal gepland staat voor deze week, dan lekker tutten en dan hoop ik dat het snel af is.

Liefs, x

Meid ,hoop dat jullie snel klaar zijn met alles want het is idd niet niks. Wij hebben bij de 2de ook flink vebouwd, had ook toen last van een hele lage bloeddruk en de oudste was toen ruim anderhalf. begrijp dus heel goed als je zegt dat dat geen goede combi is, want die conclusie had ik destijds ook gemaakt!!

succes..
liefs

Terug
Bovenaan