Pfffff moet ff klagen hoor! We zijn vandaag en de komende week aan het verhuizen. Verbouwing is hopelijk maandag of dinsdag helemaal klaar en t kost me gruwelijk veel energie. Ook omdat ik niet veel kan doen, erg frustrerend. Gister 3 uur gepoetst 's ochtends in t nieuwe huis en jawel, 's middags enorme bekkenpijn! En tot overmaat van ramp was mn zoontje echt niet te genieten en was het hondeweer. Was een enorm pedagogisch verantwoorde middag (niet dus; hij tv kijken en ik doodmoe op de bank ernaast). Hij voelt het enorm goed aan dat er wat stress is en dat merk je aan alles bij hem. Nu is hij voor 3 dagen bij mn ouders en dat vind ik wel heeeeel fijn, hebben wij onze handjes vrij en kan hij toch een lekker weekend hebben.
Het huis wordt wel echt superdesuper! Tuin aan het water met een zandbak in het grasveldje, een ingebouwde trampoline en maandag komt ons nieuwe bed, jippie! Electrische boxspring, mmmm! Ook wordt de grote-jongens-slaapkamer van ons zoontje geleverd, zo leuk allemaal! We zijn de hele week vrij en dan kunnen we alles uitpakken, maar ben blij als het een maandje verder is.
Zwanger en verbouwen / verhuizen is geen leuke combi, dat weet ik inmiddels wel!
Het huis wordt wel echt superdesuper! Tuin aan het water met een zandbak in het grasveldje, een ingebouwde trampoline en maandag komt ons nieuwe bed, jippie! Electrische boxspring, mmmm! Ook wordt de grote-jongens-slaapkamer van ons zoontje geleverd, zo leuk allemaal! We zijn de hele week vrij en dan kunnen we alles uitpakken, maar ben blij als het een maandje verder is.
Zwanger en verbouwen / verhuizen is geen leuke combi, dat weet ik inmiddels wel!