verhuizing

A

Anoniem

Guest
Wie van jullie heeft ervaring met een verhuizing? Wij gaan binnenkort verhuizen, maar ben bang dat we problemen krijgen met ons dochtertje (14 m). Ze is zo gewend aan de geluiden, indeling etc. in ons huidige huis, ben bang dat een nieuw huis problemen oplevert ('s nachts wakker, onrustig etc.). We hebben nog nooit 1 probleem gehad met slapen, maar misschien komt dat met die verhuizing wel?
Misschien maak ik me er wel te druk over, maar een goede tip is altijd handig natuurlijk...

Hoi,
Wij zijn verhuisd toen onze kleine meid 10 maanden was (nu bijna 15 maanden). En ik moet zeggen dat het geheel soepel is verlopen! Ze slaapt natuurlijk gewoon in haar eigen bedje, met haar luchtje dus dat is vertrouwd! Wij hebben 's avonds altijd een ritueel voordat ze naar bed gaat (eerst in bad, daarna beneden flesje thee, boven lampjes en schilderijtjes gedag zeggen) en dan in bed met haar vaste knuffel (tevens muziekdoosje) Dus dat blijft allemaal hetzelfde. Gewoon positief blijven denken dan komt het allemaal wel weer goed!!! Anders blijf je nog heel even boven (strijken of een beetje rommelen) met het licht aan! Succes!!!

Groetjes Brenda

Toen wij verhuisden was Lucas 7 maanden. Geen enkel probleem was het, omdat hij 1 vaak mee was geweest naar het nieuwe huis 2 zijn bedje en kamer zo'n beetje hetzelfde bleven qua spulletjes. En natuurlijk omdat 3 wij er waren.

Succes!!!
Martine

Hoi

Bij ons was het hetzelfde, wij verhuisden toen Robert 10 maanden oud was en het was geen enkel problem. Wij hebben wel de eerste dag alleen maar zijn kamertje zo goed het ging ingericht, hij kon in zijn bedje slapen met zijn vertrouwde knuffels. Hij sliep alsof niets gebeurd was.
Ik kan je alleen aanraden, om voor de dag van de verhuizing een leuke oppas vor haar te regelen, Wij hadden Robert 's ochtends bij ons en dat was gewoon duizend keer niets! Dus lekker weggeven die dag en 's avonds met het gewoone rituel thuis in bed.
Success, Nicole

hoi,
wij zijn verhuisd toen Jasmijn 7 weken was en toen was ze nog te klein om veel te beseffen. Maar we slapen geregeld een weekendje bij vrienden en ook als we op vakantie gaan is er geen enkel probleem. Jouw kindje kan waarschijnlijk gelijk in haar eigen bedje slapen die nacht en als je zorgt voor zelfde beddengoed en zelfde rituelen enz zal het waarschijnlijk wel meevallen.
Misschien is er iets waar ze vanuit haar bed zicht op heeft als ze in bed ligt? een knuffel of een schilderij ofzo? Misschien kun je dat op ongeveer de zelfde plaats zetten in de nieuwe kamer.

groeten Elke

Hoi Tig,

En zijn jullie al verhuisd. Wij gaan ook verhuizen, Isis is nu 14 maanden. Ik vind het reuze spannend. En we hebben maar 1 maand om over te huizen en daar te gaan schilderen enz. Gelukkig kan Isis altijd naar oma, waar ze het goed naar haar zin heeft. Maar het blijft een heel gedoe, zo'n verhuizing,

x Esther

Terug
Bovenaan