Verjaardag 2 jaar

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ons meisje wordt bijna 2. Vindt het alleen zo lastig wat we ze cadeau moeten geven en vragen. Heeft iemand nog tips? <br />Zelf zat ik te denken aan een driewieler, knutselspullen of memory. Veel verder kom ik nog niet. Tips voor leuke activiteiten voor deze leeftijd zijn ook altijd welkom :) </p>

Keukentje, driewieler/loopfiets, leerspelletje.. hier is de fiets de beste aankoop ooit, maar dan wel met luchtbanden (veloretti of trybike).

Mijn zoontje is het 2 geworden en heeft vooral veel auto's en spelletjes en teken spullen  gehad van de visite .
Tekenbord van Ikea is ook super leuk en een echte hit hier 
Van opa en oma en van ons  een 3wieler  die ook naar 2 wielen kan. Een step en een tractor. 

Loopfiets idd! Met 2 jaar nog wat moeilijk,  maar vanaf 2.5 jaar gebruikt mn dochter 'm dagelijks! 
Verder een poppenwagen/bedje en badje/poppenstoel. Echte puzzels met 12 stukjes. Klei, verf, stempels en een peuterschaar. Knippen en plakken en stempelen werd hier favoriet vanaf 2.5 jaar. Voorleesboekjes, vooral Bobbi is hier een hit.
Mm dochter is pas 3 geworden en ze heeft een poppenhuis gekregen. Erg leuk! Maar voor een kind van 2 nog wat moeilijk... ze moeten daarvoor echt fantasiespel en rollenspel gaan spelen 

Terug
Bovenaan