verjaardag elounda

ja ook hier weer een kleine dreumes die 'teeja' (2jaar) is geworden.
woensdag was ze echt jarig, maar we hebben het gister (zaterdag) gevierd.
we hadden de visite na 2 uur uitgenodigd, zodat ze smiddags gewoon nog even kon gaan slapen en dat werkte prima. ze werd half 3 rustig aan wakker.

daarna de lekkere drukte in, door het weer hadden we wel een paar afzeggingen, maar het was nog steeds lekker druk. en wat is ze verwend pffff. we hadden tegen bijna iedereen gezegd doe maar een envelopje, dan kunnen we voor de zomer nog een mooi groot cadeau kopen, maar nee iedereen kwam toch met een cadeau aan. denk dat ze helemaal moet afkicken van het uitpakken hahaha. maar ze vond het fantastisch. ze weet alleen niet waar ze nou eigenlijk mee wil spelen hihihi, dus was het vandaag met alles tegelijk hahaha en tijdens de verjaardag kon ze even niet meer bijhouden bij welk speelgoed ze nu moest roepen 'nee van loena!'.
zal op hyve even een fotootjes plaatsen van haar mooie berg met speelgoed.

groetjes linda en een hele blije en verwende elounda

ps mijn mams wordt aanstaande woensdag al geopereerd, ze hadden eerder plaats zou eigenlijk 2 a 3 weken duren. ben erg blij dat het zo snel is gegaan, maar ben wel een beetje zenuwachtig hoor.

Hoi,
Wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad teeja,,haha goed hoor!
Morgen kan ze echt lekker genieten van haar nieuwe spulletjes, hier krijgen ze vaak overgebleven taart of cake de dag erna als ontbijt, vinden ze helemaal geweldig,haha

Wat snel al zeg woensdag, maar hoe sneller hoe beter, weg ermee, ja toch en logisch dat je zenuwen hebt, wil je alvast heeeel veel succes wensen. Laat je weten hoe het is gegaan?

Liefs MJ

Hoi hoi,

Nog gefeliciteerd met je kleine grote meid.
Alweer 2 jaar wat gaat het hard he.
Nog 5 weken dan is lars ook alweer 2 aahhhhhh

Weet je wat ik met Melanie d,r 2de verjaardag heb gedaan.
Toen heb ik doe hele berg cadeautjes in de kast gezet en idere keer weer wat geven.

Super zeg dat je moeder al zo snel geholpen wordt.

Gr Lique

wat leuk dat ze het zo naar der zin heeft gehad :D
en tja... eigenwijze mensen he. vragen ze wat je wilt, geef je een suggestie en toch kopen ze dan een kado hahaha.
zet de helft van alle speeltjes even weg, en tover dat van de zomer te voorschijn. zo heeft ze dan weer nieuw speelgoed, en hoeft ze ook niet een uur na te denken waar ze mee kan gaan spelen hahaha.

nathalia is donderdag aan de beurt :D
wij zouden een dekbedovertrek kopen voor der, maar ze heeft een junior bedje (niet dat ze erin slaapt, maar toch haha) dus ga ik geen 1 persoonsdekbed kopen (van princessen)
we hebben nu oorbellen gekocht voor der.
vond t zo moeilijk. wil echt geen nieuw speelgoed meer zien hahahaha.
van mn schoonvader krijgt ze kleertjes, en van de rest (mijn ouders, opa en oma, broer,zus enz) krijgt ze toch een kleinigheidje. hebben ze allemaal al maanden in huis, dus ja... moet wel dan he hahaha.
ach ja, ik gooi ook gewoon de helft op zolder neer voor de zomer :D

heel veel sterkte met je moeder woensdag!
we duimen dat alles goed verloopt.

liefs, do

hoi irene,

nog geen tijd gehad om ze neer te zetten, maar heb net 3 fotootjes geplaatst. van haar berg speelgoed, de tractatie en een gezellig dansfoto.

groetjes linda

ps paar daagjes niet online denk ik

Terug
Bovenaan