verjaardag en sinterklaas

heb even een vraagje aan jullie wat geven jullie uit voor je kinderen met hun verjaardag en sinterklaas ik heb altijd het idee dat ik ewl heel erg veel doen en te veel uitgeef ze krijgen hier altijd best veel kado's terwijl ik op school heel vaak hoor dat ze 1 of 2 kado's krijgen hoe doen jullie dat

Hoi,

Lastig he!!
Ik probeer het altijd een beetje te beperken ze krijgt van de opa's en oma's ook al veel te veel kado's en van haar overgrotoma ook ik probeer dat ook altijd te beperken tot 1 groot kado.
Ik houd niet van onzin dingen.
Meestal ligt het tussen de 25 en 50 euro.

Ze krijgt van ons meestal 1 groot kado en dan nog kleren en schoenen.

Sanne is in Januari jarig dus het is ook nog eens snel achter elkaar allemaal.

Ik probeer ook altijd 1 kadi te doen waar ze dan ook echt wat aan hebben, bijv playmobiel, verder nog wat kleine, meest functionele dingen, bij kleertjes, pyama of iets voor school....

Uhm wij geven te veel maar komt misschien omdat ik zo iets heb nu kan het nog, ben nu zwanger van de 2e en straks word het dus minder.
Me dochter is 29 dec jarig, dus veel geld in 1 maand. Dit jaar krijgt ze met haar verjaardag een grote fietst dus rond de 100 euro denk ik.
En met Sinterklaas krijgt ze echt te veel over de 150 euro dit jaar,maar vond zoveel dingen leuk, maar vanaf volgend jaar krijgen ze denk beide voor 50 a 75 euro

Terug
Bovenaan