Verjaardag inzicht :-))))

Hallo andere moeders,

Het is al een tijdje dat ik iets van me heb laten horen/zien op dit forum. Beetje druk hier in huize Heurter :). Maar hoe gaat het bij jullie allemaal?

Hier goed (ondanks alle drukte). Noah is echt op ontdekkingsreis en het maakt haar niet uit waar ze is. KDV, bij opa/oma, thuis, in bed, in de box of op de grond. Echt mooi om de ontwikkeling te zien.

Maar wat gaat de tijd snel he? De meeste zullen nu al rond de 10 maanden zijn. Nog 2maanden te gaan, en dan is hij/zij AL 1 JAAR!!!! Weten jullie al hoe jullie dit willen gaan vieren? Ik heb nog geen flauw idee. Wel weet ik al wie we zoal gaan uitnodigen en hoe (dmv een foto van ons mopje). Maar hoe verder?? Het is ook zonde om het (nu al) groots aan te pakken, ze heeft er nog geen enkel benul van dat ze 1 wordt. Maar toch wil ik er iets speciaals van gaan maken, maar weet dus helaas nog niet hoe.
Iemand van jullie suggusties??

Nou ik hoor het.

Liefs

Joyce

hallo,

ja heerlijk om te zien wat een kleine ontdekkingsreizigers we hebben!!

ook ik ben aan het nadenken over de eerste verjaardag! het mag van ons ook een beetje speciaal zijn maarja voor wie doe je het? want zelf krijgen ze er denk ik ook maar weinig van mee.

we hebben wel al een taart bestelt voor der van marsepein van teigetje die bij een meertje zit, echt heel mooi uitgewerkt.
verder hadden we bedacht om het tussen 4 en 7 te vieren op een zondag. is wel even druk we hebben zitten tellen en komen op 50 volwassenen.erg grote familie en vriendenkring.

wat ik ook heel handig vind is dat je bij toys XL , ik denk dat het wel bij meerdere kan, je een wenslijst kan maken van dingen die je graag wilt hebben.

over de uitnodigingen moet ik me hoofd nog eens breken. maar veel plezier met de voorbereidingen.

groetjes Dango

Hey,

Hier ook al gebrainstormt.
Ik ga ook uitnodigingen versturen met foto van de kleine erop. Zit erover te denken om ballonnen en een feesthoedje te kopen en daar iets leuks mee te doen voor de foto.
Of misschien, als ik er zin in heb, leuk filmpje maken, en dat opsturen. Als Floor nog even hoera leert te doen ofzo.. :)

Wij komen ook op zo'n groot aantal bezoekers, dus ik heb besloten om het te splitsen. Anders wordt het denk ik te druk voor Floor en dus niet gezellig.
Familie 's ochtends tussen 10 en 1. En dan vrienden tussen 3 en 6. Kan ze lekker tussendoor slapen, en kunnen wij tussendoor ook even bijkomen.

Ik maak ook een doos bij de speelgoedwinkel op het dorp. Ik vraag aan iedereen duplo of leuke leesboeken.

Liefs,

T

Hoi meiden, voor mij duurt het nog een maandje langer, maar ben er al druk mee bezig. We hebben een hele kleine familie- en vriendenkring, dus we vieren het gewoon op haar echte verjaardag (op een maandag). Papa en ik hebben lekker die dag vrijgenomen en zijn van plan om dat ieder jaar te doen als traditie. Wij hebben al (was in de aanbieding hoor!) leuke feestbordjes en bekertjes met slingers aangeschaft. Ook zijn we met de taart bezig, want ik wil een hele bijzondere voor de 1e verjaardag. Ze krijgt er weinig van mee ben ik bang, maar we zullen alle foto's bewaren. Wel een kaarsje natuurlijk! Maar wat we haar moeten geven als ouders? Jullie nog ideeen?

Groetjes, Irene

Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet veel bezig ben met de verjaardag van Kyandro.zal wel een leuke taart worden,en slingers,ballonnen.en visite en kadootjes.
ik ben meer bezig met de 4de verjaardag van mn dochter op 13 aug.zit te denken wat ik haar laat tracteren bij de kinderopvang.(is natuutlijk ook afscheid)en ook na de vakantie tracteer ze op school.zit al te denken aan een prinsessentaart of cakjes,maar das weer minder leuk voor de jongens natuurlijk,dus ook hier zijn tips welkom voor
liefs jootje

Nog 1,5 maand en dan is onze meid al weer 1 jaar! Wij vieren het op de dag zelf. Valt nog in de vakantie( wij hebben als laatste dit jaar vakantie) dus de meeste zijn dan vrij.
Het cadeautje weten we al, we hebben met de geboorte een bedelketting met 1 bedeltje eraan voor haar gekocht. Dit jaar krijgt ze een bedeltje erbij. Zo willen we haar elk jaar een bedeltje geven. We weten nog niet of we het dit jaar alleen bij het bedeltje laten of er nog iets bij kopen. Eingelijk vind ik dat niet zo nodig omdat ze het toch niet merkt en waarschijnlijk wel goed verwend zou worden.

Ik denk dat ik een taart met een foto van Karlijn laat maken.
Verder weet ik het eigenlijk nog niet.

Gaan jullie ook trakteren op het kinderdagverblijf/ gastouder?
Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Onze gastouder heeft vakantie als Karlijn jarig is. Kan natuurlijk later trakteren maar ik heb dan geen idee wat. Er zijn bij de gastouder meerdere kindjes van verschillende leeftijden.

Wij gaat warschijnlijk Julia's verjaardag vieren in het weekend nadat ze jarig is (is op een dinsdag).
Wij gaan het niet heel groot aanpakken. Ze krijgt er weinig van mee en ze houdt niet zo van heel veel mensen in een kleine ruimte. Dus daar gaan we haar echt geen plezier mee doen.
Dus we nodigen gewoon de opa en oma's uit, haar peetouders en nog een paar goede vrienden en familie.

En als kadootje dacht ik aan een zo'n karretje waar ze achter kan lopen.

Op de verjaardag zelf heb ik waarschijnlijk een cursus, dat is wel een beetje balen.

cadeautjes: Ik vind het eigenlijk onzin: ze krijgt er niets van mee, en ze krijgt al zoveel spullen van iedereen anders. Van ons krijgt ze gewoon nieuwe kleren. Als ze snapt wat cadeautjes zijn, dan is het voor ons vroeg genoeg om ook wat te gaan kopen...
Al moet ik zeggen, Floor heeft een bedelarmbandje, dus zou wel leuk zijn om een bedeltje te kopen :p

Vriendinnetje van mij is banketbakker, zit erover te denken om haar te vragen om een taart te maken. Maar misschien voor Floor dan gewoon een gebakje met 1 kaarsje.
Misschien wil, ik ook wel zelf een taart maken: je hebt tegenwoordig zoveel leuke recepten...

@mamajo: het hoeft toch niet perse prinses te zijn? gewoon versierde cakejes is ook superleuk: je hebt tegenwoordig genoeg leuke frutsels voor erop... (en vergeet er dan niet een paar naturel bij te doen voor de kinderen die niets lusten/mogen)

liefs,

T

Terug
Bovenaan