verjaardag Jasmijn

A

Anoniem

Guest
Even een kort verslagje van Jasmijn haar verjaardag, want ik duik gauw mijn bed weer in.......  Jasmijn en ik zijn  ziek .

Donderdag was ze echt jarig. Gezellig met ons drietjes thuis gevierd.
Zaterdag het grote feest met heeeel veel mensen en nog meer kadootjes. Ze is vreselijk verwend.
Ik heb uiteindelijk maar een slagroompuntje van de C1000 voor haar gehaald (voor de gasten had ik muffins gebakken).
Gelukkig heb ik niet al te veel geld aan haar taartje uitgegeven, want ze vond er geen drol aan.  Ik had gehoopt dat ze er lekker in zou gaan kliederen maar madam wou geen vieze handen krijgen. Na haar 2 hapjes te hebben gegeven wilde ze gelijk niet meer.
Ze was toen al ziek dus waarschijnlijk was dat het. Zo sneu.... de eerste verjaardag en ze zat er zelf stilletjes (en met rode wangetjes) bij.

Mensen die geinterresserd zijn in meer foto's:

www.verstraatsma.babysite.nl

Liefs Trudi en mijn dreumes  Jasmijn

Hoi Trudi,

wat vervelend zeg dat ze op haar eerste verjaardag ziek is!!! En jij dus ook?? Het lijkt wel of de griep maar niet over gaat!!!

Ik wil je heel veel beterschap toewensen voor jou en Jasmijn!

Ik heb voor Feline haar verjaardag een grote taart gekocht.. ben zeer benieuwd wat ze ermee gaat doen. (haar broer deed er niks mee).. dus wachten het even af.

Liefs,

Suus mama van Feline 25.02.08

Oh wat sneu voor haar, jullie!
Hoop dat jullie beiden snel weer opknappen!!

Wat een leuke foto's!! En haar verjaardagsmuts vindt ik helemaal geweldig!!
Waar heb je die nou vandaan??

Liefs Nesie

Hoi Trudi,

ik heb even een topic met felicitaties voor jou en je dochter naar boven gehaald. Ik weet niet of je die al had gezien.
En nu Jasmijn alweer 1 he! Erg leuk die feestmuts  MInoux wordt 27 februari 1 jaar...dus dat schiet ook op.

He, moeten jullie morgen nu niet naar de chirurg..voor Jasmijn d'r hoofdje?  
Succes he!

Groetjes, Bianca.

@Nesie: Mooie verjaardagsmuts he! Ik heb hem zelf gemaakt!!!
Ben best trots op mezelf

@Bianca: Bedankt dat je het topic voor Jasmijn weer even naar boven hebt gehaald. Ik had hem idd nog niet gezien. Erg leuk.
Jasmijn moet morgenochtend naar de neurochirurg. Ik ben best gespannen. Zodra ik meer weet laat ik het hier ook weten. Lief dat je daaraan denkt.

@alle anderen: Bedankt voor de lieve felicitaties!!!!

Liefs Trudi en Jasmijn

Terug
Bovenaan