Zondagmiddag hebben we Julian's verjaardag gevierd, hoewel hij maandag pas jarig was. Mij is vroeger wijs gemaakt dat je je verjaardag niet eerder moet vieren dan de dag van verjaren, want dat brengt ongeluk. Maar ach, wat weet Julian er nou van, dacht ik, dus iedereen uitgenodigd, ook om te blijven eten.
Wat gebeurt er zaterdag om kwart voor 5? Mijn kookplaat begeeft het! En wat doen de weersvoorspellingen na een hele week zon en lekkere temperaturen beloofd te hebben? Juist: regen voorspellen en een kelderende temperatuur. Niet leuk als je de ruimte buiten wel nodig hebt voor het aantal gasten (niet dat er nu zoveel mensen waren, maar onze huiskamer is gewoon niet zo heel groot).
Alles kwam helemaal goed hoor, maar volgend jaar gaan we zijn verjaardag gewoon weer op 25 augustus vieren, hahaha!
'sOchtends met Julian cake versierd. Ik loop even naar het aanrecht om glazuur te pakken, hoor ik opeens: Lekker mama! hihihi!
Dus ik vraag: waar is dat stuk nou gebleven? Nou hier dus......
Hahaha!
Ons kado
Op zijn eigenlijke verjaardag, lekker toetje eten...
Op het kinderdagverblijf is iedereen voor de gelegenheid geschminkt...
Mooi he?!
Groetjes,
Ellen en Julian
Wat gebeurt er zaterdag om kwart voor 5? Mijn kookplaat begeeft het! En wat doen de weersvoorspellingen na een hele week zon en lekkere temperaturen beloofd te hebben? Juist: regen voorspellen en een kelderende temperatuur. Niet leuk als je de ruimte buiten wel nodig hebt voor het aantal gasten (niet dat er nu zoveel mensen waren, maar onze huiskamer is gewoon niet zo heel groot).
Alles kwam helemaal goed hoor, maar volgend jaar gaan we zijn verjaardag gewoon weer op 25 augustus vieren, hahaha!
'sOchtends met Julian cake versierd. Ik loop even naar het aanrecht om glazuur te pakken, hoor ik opeens: Lekker mama! hihihi!
Dus ik vraag: waar is dat stuk nou gebleven? Nou hier dus......
Hahaha!
Ons kado
Op zijn eigenlijke verjaardag, lekker toetje eten...
Op het kinderdagverblijf is iedereen voor de gelegenheid geschminkt...
Mooi he?!
Groetjes,
Ellen en Julian