Verjaardag Lyanne

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Het heeft even geduurd, maar daar komt het verhaal en als het lukt ook de foto's!
Het duurde even, maar ik lag zondag plat vanwege de pijn in mijn bekken en en vanmorgen moest ik naar de gyn (allemaal goed!! Moet over 6 maanden terugkomen en dan moet ik het zonder de ring gaan proberen, ze zei dat de fysio goed heeft geholpen, yesssss!) en om 13:00 sollicitatiegesprek gehad voor de functie van management-assistente, wat overigens heel goed is gegaan, er zijn al 2 mensen geweest en meteen afgewezen en hij gaf aan dat hij bij mij een positief gevoel had, hoor het zsm.

Maar goed, zaterdag was Lyanne jarig!!! Wat een feest, wat een drukte!! Het was heel gezellig! Maar om 15:30 werd ze echt moe en vervelend en op bed gelegd en na een uurtje er weer uitgehaald. Om 20:00 is ze ook weer gaan slapen, tot 09:00 's morgens!!! Wat een luxe!!

Ze is ontzettend verwend!!

Ik hoop dat de link naar hyves lukt, even aan elkaar plakken! Zijn veel, heel veel foto's!!

http://lyanne1882006.hyves.nl/album/15248227/           Iedereen/49fy/?pageid=ACWNS3N9THC044K8S

Groetjes, Marieke

Alleen de hoofdletter i van iedereen moet een kleine zijn, maar dan doet tie het
Ik ga kijken.....

WOW wat een hoop kadootjes! En al die taarten!!!! Zo te zien heeft ze een geweldige dag gehad, en het weer werkte ook nog een beetje mee zie ik. Leuk hoor.

Ajuus, ilja

Zoooooooo Lyanne wat ben je verwend zeg!!
En wat een leuke kleren heb je weer aan. Je bent al een echte dame zeg.

Marieke we zullen hier hard voor je duimen!!

Pauline

Leuke foto's hoor!!!
En mn duimen draaien al overuren voor je!!!

liefs jen mv mike

whaaaaaaaw wat een boel cadeautjes!~!!!

En wat heeft mama mooi versiert voor jou!!!!
En die taarten echt heeel gaaf!!!

Liefs lonneke

leuke foto's hoor, je hebt een geweldige dag gehad zo te zien.

Liefs sandra

Wauw Lyanne wat heb jij veel cadeautjes gehad zeg!!!!!! Jij hebt wel een heel leuk feestje gehad!
Dikke kus van Thomas

Terug
Bovenaan