Verjaardag Myrthe

Donderdag werd Myrthe al 2 jaar, gisteren was het grote feest. En groots was hij zeker.
Het huis en tuin zat boordevol visite, maar wat hebben we het leuk gehad.
Myrthe was eerst beetje verlegen, maar als gauw werd ze wild als er weer iemand aanbelde. Ze riep dan Kadootjes.... En rende naar de deur. Degene die aanbelde was niet interessant, alleen de kadootjes haha.
Ze is enorm verwend, fiets, keukentje, servies, boeken, puzzels, knutselbenodigdheden, kleertjes en stoel voor de pop, boodschapjes en mandje, v-tec computer.... teveel om op te noemen.
De woezel en pip taarten vielen enorm in de smaak. De eerste was van chocolade en de ander citroen. En beide taarten waren 's avonds op.
Om 20.30u lag Myrthe uitgeput maar voldaan in bed.
Ze wist heel goed te vertellen. Mitte jagig, Mitte kadootjes. Jaja slimme meid.
Vandaag lekker rustig wakker geworden en alle slingers opgeruimd. Gelijk de woonkamer weer eens verbouwd (houden van verandering) en Myrthe heeft heerlijk met alles gespeeld. Vooral het serviesje en de pop in de stoel waren geweldig.
Papa vroeg hoe oud Myrthe ook alweer was geworden. Zei ze: Nee Mitte nie jagig, Mitte nie kadoos. Tja de slingers waren weer weg natuurlijk.
Al met al een hele leuke en vooral gezellige verjaardag geweest.
Foto's van de taarten zet ik nu op hyves.
Bedankt nogmaals voor alle smsjes, berichtjes, mailtjes en kadootjes

Liefs een blije moeder en dochter

Ps Voelen jullie je ook niet jariger als je kind jarig is dan als jezelf jarig bent? Ikke wel hoor hihi

Heu,

Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag gehad hebben, ze is echt goed verwend he???!!!
Ja ik voel me ook altijd jariger als de kids jarig zijn, vind het heerlijk als ze zo enthousiast zijn!
Al is het een stuk meer werk op die dagen, mijn eigen verjaardag is juist altijd rustig, die vier ik niet echt!
En dan is het alweer voorbij he, de grote dag,, op naar de volgende,,haha
Ben benieuwd naar de taarten ;-)

Gr MJ

O heerlijk he zo'n dag, en dag erna lekker bijkomen.
Fijn dat het zo goed is bevallen!
En nu voorlopig weer voldoende speelgoed voor Myrthe!
Ga meteen naar je hyves, foto's kijken...
Groetjes Roos.

heyhey

wat fijn dat het zo'n geslaagde dag was.
en dat myrthe zo flink is verwend.
en wat leuk dat ze ook echt snapte dat ze jarig was, en dan vandaag niet meer.

heeft de party tent alle regen gehouden? of heeft het bij jullie niet zo gehoost?
hier gisterenavond echt mega hoosbuien.
zelf fijenoord werd afgelast op den duur ( erwin balen joh hahahahahahahahahha)

de foto's ga ik morgen bekijken, ik ga nu lekker slapen :D
morgen een super drukke dag, te beginnen met de echo om 9 uur sochtends :D:D:D

liefs, do

liefs, do

wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad
ik heb de foto's ff bekeken en ook t filmpje hahahaha
erg leuk
en wat zijn je taarten mooi geworden?
hoe krijgen jullie die "puzzel"stukjes toch zo mooi strak uitgesnedden en zo mooi passend?
mij lukte t niet ( zie poohtaart van karlijn )

liefs maurilla

Fijn dat ht zo een mooie en fijne dag is geweest.
Wat grappig dat ze zo goed snapte dat ze jarig was, valt me op dat meisjes veel bijdehanter zijn dan jongetjes, hihi.

Hier voelde ik me ook jariger als bij mezelf, dan geven we er nooit zoveel aandacht aan, misschien dat "kind" in me naar boven kwam, hihi

Liefs Marina

Terug
Bovenaan