Verjaardag papa, maar welk kado????

A

Anoniem

Guest
Weet iemand een leuk idee om vanuit kleine Rik aan zijn jarige  papa te geven? Ik dacht zelf een afdruk handjes en voetjes, maar vind dat een beetje afgezaagd....

Graag reactie!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi Saskia,

Het is misschien heel afgezaagd die handjes en voetjes, maar wel een leuke herinnering voor later.
Kun je in de klei maken, maar ook met vingerverf.
Of op een schildersdoek je kleine een beetje laten smeren met vingerverf, ook een leuke herinnering voor later, het 1e schilderij gemaakt samen met mama.

Liefs Saskia

ik vind het zelf leuker om een afdruk van handen en voeten te maken als ze groter zijn( jaar of drie) dan hebben de kids er zelf ook weet van en is het gewoon heel leuk om te doen. Heb je al bedacht dat je ook allerlei leuke foto cadeaus kan laten maken? een mok, en muismat, een kalender, onderzetters, een foto op doek  enzovoort enzovoort. op www.kruidvat.nl en www.hema.nl,   zijn leuke kadoos te vinden.

Hi,

Ik hoor hier niet maar vind het wel leuk om te reageren, en misschien heb je hier wat aan.
Voor vaderdag(weet ik is niet hetzelfde) heb ik met onze dochter een verftekening gemaakt. Gewoon handjes vol met verf(wel kindveilige natuurlijk) stoppen, en zorgen dat de handjes ook het papier raken of waar je het ook op doet.
Ik heb het op schildersdoek gedaan, gekocht bij de action, voor een euro of twee.
Vervolgens heb ik ook nog een t-shirt besteld bij koterkado, met een persoonlijke tekst.
Het is in ieder geval uniek.
X
Succes ermee

Ik heb voor mijn eigen vader die laatst jarig was, een foto af laten drukken op canvas (van mij en zijn kleindochter).
Misschien ook een idee?

Ik heb laatst voor de verjaardag van mijn vriend een lied gezocht, dat slaat op ons kleine meiske,die uitgeprint,wat leuke plaatjes erbij en dan een foto van de kleine.
Erbij de tekst; mijn liedje, voor papa's verjaardag. En dat ingelijst.
Misschien ook een leuk idee?

Gr. Kirsten

Hoi hoi,

Misschien al te laat, maar ik heb wel eens een T-shirtje met persoonlijke tekst (papa's kleine draak) besteld. Mijn man was helemaal onder de indruk toen mijn dochter het voor het eerst aan had.
Ik bestel vaker shirt's met opdruk bij www.simplycolors.nl ik heb er tot nu toe hele goede ervaringen mee. Goede kwaliteit en leuke kleurtjes. Je kunt bij www.rainbowbabies.nl ook shirts laten bedrukken, maar deze zijn iets duurder....

Succes,
Karin

PS: is wel verslavend trouwens leuke shirts maken.....

Terug
Bovenaan