verjaardag regelen

pff tot nu toe heb ik nog nooit zelf een verjaardag geregeld! maar wat een gedoe is dat!
niet eens het geld hoor maar echt de voorbereidingen.
qua geld hebben we afgesproken wie wat ging kopen maar voor de rest doe ik alles.
heb al 3 slingers gehaald en mijn moeder neemt er nog 1 mee met haar naam erop.
we hebben nog niet zo veel kopjes dus dan maar plastic bekertjes en bordjes e.d.

wat jammer dat je geen gebruik hebt gemaakt van de koopjes, had laatst bordjes en bekers voor de helft van de aanbiedingsprijs en wat je zegt het is een hoop geregel. heb hiergeregeld dat mn zusje de taart doet ze gaat proberen een dinosuarustaart te maken ben benieuwd of het lukt.

Ik denk er niet eens over na. hahahaha ik ben van nature een regelnicht en doe het het liefste allemaal zelf. Dan weet ik zeker dat het goed gaat hahahaha. Ik ben nog steeds niet echt bezig voor zijn verjaardag, maar heb nog een klein maandje.

@dromertje wie laat je anders een bruiloft regelen dan? Dat kun je toch alleen maar zelf doen?

ja er komt een hoop bij kijken, heb je ook al genog stoelen geregeld? wil men nog wel eens vergeten.
wij hadden een foto taart van de hema en ik had zelf een staart gemaakt met eyoor, van winnie the pooh.
dit was een zelf gevulde taart en met marzepein laag afgewerkt,en met marzepein verziering.was erg goed gelukt al zeg ik het zelf (was de eerste keer dat ik zelf mijn taart maakte).
het regelen is ook wel weer heel leuk en bijzonder.
geniet er van

Terug
Bovenaan