verjaardag Tijn

Hoi allemaal,

ik zou jullie nog laten weten hoe de verjaardag zaterdag was. Ik slaap heel erg slecht in mijn zwangerschappen en was dus al loeivroeg wakker. Zucht. Ben toen direct om 8 uur in mijn uppie boodschappen gaan doen terwijl mijn mannetjes nog lekker lagen te slapen. Dan is het n0g niet druk dus om 9 was ik weer terug en hebben we lekker samen ontbeten. Daarna nog wat zaken voorbereid en toen zijn Tijn en ik weer lekker naar bed gegaan. We hadden mensen uitgenodigd vanaf 2 uur en toen zo ongeveer werden we allebei weer wakker. We waren zo slim geweest de katten bij mijn ouders te droppen en hebben iedereen aan zelfbediening laten doen. Hadden alles klaar staan op 2 tafels en dat werkte echt perfect! Ik heb de verjaardag dus lekker op de bank doorgebracht...
Tijn was ontzettend jarig. Vond echt ieder pakje weer een feest en genoot van alle aandacht en drukte. Dat was geweldig om te zien, had ik nooit verwacht! Hij is uiteindelijk tot bijna 9 uur op gebleven, terwijl hij normaal vaak 's middags nog even slaapt en op z'n laatst om half 8 in bed ligt.
Hij heeft supercadeau's gekregen en de meeste mensen hadden toch iets van het verlanglijstje (wat een superidee!) uitgekozen.
De volgende dag lekker met z'n allen tot een uur of 10 uitgeslapen en verder niets gepland (nou ja, de katten even ophalen).
Is me dus allemaal heel erg meegevallen en heb ontzettend genoten van alle lieve mensen en vooral ons menneke!

groetjes Natasja

Hoi Natasja,

Wat fijn zeg, dat het zo'n leuke dag was! Het vergt even wat voorbereiding, maar dan heb je ook wat ;-)
Alsnog van harte gefeliciteerd in ieder geval!

Wanneer ben je eigenlijk precies uitgerekend? Je bent volgens mij de eerste van ons januari forum die een tweede gaat krijgen (tenminste, van de mensen die in jan. 2009 hun eerste kindje kregen) Spannend hoor... ben heel benieuwd hoe je het allemaal gaat ervaren straks!

Liefs, 10e

Hoi hoi,

ben uitgerekend ergens begin april. De datum is nu 2 april maar is al wat mee geschoven... Als dit kindje een beetje op Tijn lijkt zal het eerder richting half april gaan... We zien wel. Ben ook wel heel benieuwd. Ik had donderdag de 30-weken echo en toen werd het toch wel allemaal heel tastbaar. Gaat hij / zij op Tijn lijken? Qua uiterlijk, qua karakter... Je weet nu ook wat je te wachten staat en wat je in handen krijgt. Maar ben ook wel benieuwd hoe ik tegen Tijn aan zal kijken, wat zal hij strakjes ineens groot lijken / zijn.
Wel grappig trouwens: ik had ons nieuwe kleintje een beetje "üitgesteld". Eerst moest Tijn een jaar worden, ruim daarna zou nummer 2 komen. Nu is hij een jaar en gaat het ineens wel heel snel. Nog 2 maandjes... :)

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan