A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Allereerst bedankt voor de felicitaties!
HIer het verslag van afgelopen zondag, toen Isabelle dan eindelijk 1 jaar werd.
Ik kan momenteel er helaas geen foto's bijplaatsen, problemen met internet explorer 8, maar die houden jullie tegoed.
Bij ons op bed uitgepakt, ze kreeg van ons een formule 1 loopauto, hoobs-knuffels (van digitale tv/jimjam) en de little people boerderij.
Ze wilde meteen op haar loopauto zitten en ze ramde op de toeter echt geweldig.
's morgens hadden we gereserveerd vor de opa's en oma's, ooms en tante.
De man van mijn vriendin had een Nijntje taart gemaakt en ik had voor Isabelle een klein stukje afgesneden, goede toef slagroom ernaast met het kaarsje erin.
Ze zat toch raar te kijken naar die taart!
Echt een onbetaalbaar gezicht, ik heb het kaarsje uitgeblazen en toen heeft ze keurig netjes de taart gegeten, iedereen stond er versteld van.
Veel gehad van iedereen en na de boterham naar bed toe. (ze ging pas na 45 minuten slapen, normaal is ze met 2 minuten vertrokken).
's Middags kwam de rest van de visite. Ze is vreselijk verwend met alle , leuke kleeertjes gehad.
's avonds rustig gegeten en op de normale tijd naar bed.
Ze heeft tot 8.15uur geslapen! (normaal is ze rond 7.00-7.30uur wakker).
Gisteren moest ze echt even bijkomen, net als haar mama
Vandaag weer in het normale doen, lekker wandelen en op visite geweest.
Nou tot zover het verslag van Isabelle haar geweldige 1-ste verjaardag, ik hoop snel de foto's te kunnen plaatsen.
Liefs Monica
Allereerst bedankt voor de felicitaties!
HIer het verslag van afgelopen zondag, toen Isabelle dan eindelijk 1 jaar werd.
Ik kan momenteel er helaas geen foto's bijplaatsen, problemen met internet explorer 8, maar die houden jullie tegoed.
Bij ons op bed uitgepakt, ze kreeg van ons een formule 1 loopauto, hoobs-knuffels (van digitale tv/jimjam) en de little people boerderij.
Ze wilde meteen op haar loopauto zitten en ze ramde op de toeter echt geweldig.
's morgens hadden we gereserveerd vor de opa's en oma's, ooms en tante.
De man van mijn vriendin had een Nijntje taart gemaakt en ik had voor Isabelle een klein stukje afgesneden, goede toef slagroom ernaast met het kaarsje erin.
Ze zat toch raar te kijken naar die taart!
Echt een onbetaalbaar gezicht, ik heb het kaarsje uitgeblazen en toen heeft ze keurig netjes de taart gegeten, iedereen stond er versteld van.
Veel gehad van iedereen en na de boterham naar bed toe. (ze ging pas na 45 minuten slapen, normaal is ze met 2 minuten vertrokken).
's Middags kwam de rest van de visite. Ze is vreselijk verwend met alle , leuke kleeertjes gehad.
's avonds rustig gegeten en op de normale tijd naar bed.
Ze heeft tot 8.15uur geslapen! (normaal is ze rond 7.00-7.30uur wakker).
Gisteren moest ze echt even bijkomen, net als haar mama
Vandaag weer in het normale doen, lekker wandelen en op visite geweest.
Nou tot zover het verslag van Isabelle haar geweldige 1-ste verjaardag, ik hoop snel de foto's te kunnen plaatsen.
Liefs Monica