Verjaardag vroeg vieren!

Zo vandaag het kinderfeestje van mijn zoon vieren. Hij is net na de uitgerekende datum jarig en het leek ons beter om zijn kinderfeestje eerder te doen. Nu kan ik alles nog en hoeven we het niet te verschuiven.
Zijn echte verjaardag vieren we wel gewoon, of wordt dan iets verschoven, ligt aan de kleine baby. Heb er zin in en zoonlief ook. Wordt trouwens gewoon simpel bowlen en manlief gaat, dus lekker rustig voor mij, ha, ha.

Alvast gefeliciteerd!! Heel slim om dat nu te doen. Jullie zoon zal er niet minder pret om hebben, hij wordt gewoon dubbel verwent dit jaar ;-)

Rustig aan en fijn dat je man gaat. Ik zie je al staan op de bowlingbaan....hihi!

Fijn weekend. Liefs

Gezellig en idd verstandig om het nu alvast te vieren.
Maar goed dat jij niet gaat. Word je bij het verlaten van de bowlingbaan staande gehouden: mevrouw wilt u die bowlingbal onder uw trui vandaan halen? :lol:

Hahaha Netje!

Denk idd dat je zoontje het niet erg zal vinden, hij mag zijn verjaardag lekker 2x vieren.

Gezellig hoor bowlen enslim dat je man gaat, zou er net aan moeten denken om nu met die zware ballen re meten tillenn gooien.

Heel veel plezier en natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd!

alvast gefeliciteerd slim dat je het nu alvast doet. en manlief gaat mee heb jij een lekker rustig middagje hihihhi. whahahahahahaa netje!!!!!!!! hilarisch

xxx

Netje, ha, ha, wilt u die bowlingbal even inleveren!!!
Ben blij dat manlief het doet. Jongensverjaardagen (die van mijn zoon dan) zijn erg druk. Die vriendjes zijn echte stoeikinderen. Met de meiden is het altijd lekker tutten en veel rustiger.

Terug
Bovenaan