Verjaardag Wieteke

A

Anoniem

Guest
Nou, wij hebben de verjaardag weer achter de rug.
Bedankt allemaal voor jullie felicitaties.
Het was echt een geweldige dag.
's Morgens de eerste helft van de visite, tussen-de-middag niet willen slapen maar wel helemaal overstuur. Dus maar even in de draagdoek een ommetje gelopen om vervolgens rond 15.00 uur de rest van de visite te kunnen ontvangen.
Wieteke heeft het prima gedaan als de visite er was en kreeg op een gegeven moment door dat er cadeautjes voor haar kwamen. Ze begon al haar handjes uit te steken of lekker in haar handjes te wrijven. Heel schattig.
Volgens mij heeft ze wel genoten van alle aandacht en alle visite. Ze heeft van schrik de hele dag niets gegeten en ook vandaag is alleen de borst maar in trek. Maar goed, dat komt wel weer goed als ze weer iets beter is uitgeslapen. Want ze is er wel heeeeeel erg moe van geworden.
Hieronder even een foto-impressie:
Het eerste cadeautje lekker bij papa & mama in bed, haar eerste pop.

Een versierde stoel. Die ballonnen vind ik helemaal fantastisch. Kan niet kiezen.

Nog een cadeau van papa en mama. Wat is dat? Hier zie je trouwens ook haar feestkleren (door mama zelf gemaakt).

Een 'loopmuis'. Hij viel erg in de smaak. Ze kan er op zitten, dingen in stoppen, achter lopen en er hobbelt nog een muisje achter aan. Vooral dat is erg bijzonder.

De zelfgemaakte verjaardagsslinger:

Lekker spelen met mijn cadeautjes en visite:

Alle cadeautjes die ik vandaag heb gekregen. Pffff wat veel zeg:

Nou, het einde van een geslaagde dag.
Groetjes
Geeske & Wieteke (nu dus een echte dreumes)

wat heb jij een leuke dag gehad wieteke en wat ben je verwend zeg grote meid!!

groetjes kim

Wow wat een mooie kadootjes heb jij gekregen. En die pop is ook zo lief! Geniet er maar lekker van meiske. En nu op naar de 2 jaar.

Groetjes Nanda en Tess

Leuke foto's hoor!!
Heb je de slinger van lapjes stof gemaakt? Erg mooi iig!!
En een hoop cadeautjes!!
Ik zag het huisje met die sleutels in het midden van alle cadeaus, die heeft mike ook voor zn verjaardag gekregen. Als we boven zijn en hij lekker speelt op zn kamer is het huisje favoriet!!!!

liefs jen mv mike

leuke foto's van een geweldige dag, welkom bij de dreumessen

Liefs sandra

Terug
Bovenaan