verjaardag zoontje 3 jaar. help!

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn zoontje wordt in December 3 jaar en we zijn op zoek naar een kado voor hem. Voor de sinterklaas krijgt hij al een houten trein.</p><p>Nu dachten wij voor zijn verjaardag aan een loopfietsje? Hij heeft al een loopmotor, dus is dit nog een toegevoegde waarde? En is hij al niet snel te oud voor zo n loopfietsje?</p><p>Alle tips zijn welkom! Ook tips voor een ander leuk kado! :)</p>

Hoi hoi
ik ga zelf binnenkort voor mijn zoontje van twee en half een skelter kopen, het schijnt dat ze daarmee sneller leren fietsen omdat de trappers meebewegen met de wielen. En ook omdat het gewoon een leuk ding is.
je zou eens kunnen kijken op bergtoys.com
ze hebben voor verschillende leeftijdscategorieën skelters. Succes en alvast een fijne verjaardag gewenst.

Hoi hoi
ik ga zelf binnenkort voor mijn zoontje van twee en half een skelter kopen, het schijnt dat ze daarmee sneller leren fietsen omdat de trappers meebewegen met de wielen. En ook omdat het gewoon een leuk ding is.
je zou eens kunnen kijken op bergtoys.com
ze hebben voor verschillende leeftijdscategorieën skelters. Succes en alvast een fijne verjaardag gewenst.

Zou eerder gaan voor gewoon fietsje met zijwieltjes dan, als hij ook al een loopscooter heeft. Dochter van 3 fietst daar heel graag op. 

Superleuk een loopfiets! Daar kunnen ze weer sneller mee dan op een loopscooter. Onze zoon heeft ook beide gehad. Met 4 jaar  fietse hij zo weg op een fietsje zonder zijwieltjes. Door de loopfiets hebben ze al een goed evenwicht

Zou ook een gewone fiets doen met zijwieltjes.
Sowieso als je een loopfiets doet 1 met 2 wielen en niet met 3. Met 2 moeten ze hun evenwicht houden met 3 hrb je er vrij weinig aan voor het leren fietsen.
Mijn zoontje heeft van een vriend van mijnan een loopfiets gekregen voor zijn 3e verjaardag en heeft er echt maar heel kort wat mee gedaan. 

Ons zoontje heeft met z'n 3e verjaardag gereedschap gekregen van Bosch, een echt werkende boormachine enz... En inmiddels 8 maanden verder nog steeds heel veel aan t klussen! Loopfiets heeft hij ook en is ook zeker favoriet! Succes en alvast fijne verjaardag!

Terug
Bovenaan