Verjaardag!!!

Hallo,

Over 2 weken wordt onze dochter 1 jaar. Iedereen vraagt nu dus, wat wilt ze voor d'r verjaardag. Nou ik weet het echt niet, ik weet zelf nog niet eens wat ik moet kopen. Vind het echt moeilijk. Hebben jullie nog leuke ideeen of tips?

Groetjes Yvette.
 
heeft ze al een zandbak???? leuk kado, verder little people, duplo, houten blokken, kijk eens rond in de speelgoed winkel....

trouwens op deze leeftijd kan je ook al wel dingen vragen voor 'later' als ze want je kan het gewoon wegleggen als het papiertje eraf is zeg maar...dus dingen als kleurpotloden, vingerverf, waterverf klei enz, die je gewoon op een middag uit de kast kan pakken als je denkt dat je kindje eraan toe is....dus niet alleen voor een kindje van een jaar, maar ook voor twee of zelfs drie jaar, want het meeste speelgoed bederft niet ergens verstopt in de kast!!!!!! een tip voor als je het niet meer weet voor deze verjaardag dus (mijnoudste is 3 en dan hoef je dit trouwens niet meer te proberen hihi)

Groetjes Yvonne
 
Hoi Yvonne,

Bedankt voor je tips! Ik had zelf al een boerderij van Little people gezien, en die kopen we voor haar. De zandbak krijgt ze toevallig al van m'n ouders. Maar de tip over iets kopen voor als ze ouder is vind ik eigenlijk wel een goed idee. En idd speelgoed bederft niet.

Bedankt

Groetjes Yvette.
 
Vtech babylaptop is bij mijn dochter een enorm succes, ze blijft er mee spelen. Kost iets van 25 euro. Vtech dierentol vindt ze ook al maanden geweldig.
Duplo doet het goed, vindt ze ook erg leuk.
Driewieler met duwstang, eigen tafeltje met 1 of 2 stoeltjes zijn ook geweldig, en heeft ze heel lang plezier van.
Boekjes zijn ook erg leuk, en kan je zo duur maken als je wil.

groetjes, Ellen
 
Een zwembadje voor in de zomer, een badpakje, spulletjes voor in de zandbak, inderdaad dingen om weg te leggen voor later (zoals verf etc), misschien nog wat leuke kleertjes voor de zomer (zelf heeft ze nu toch nog niet in de gaten wat ze krijgt)
Verder Zou ik haar zelf niet te veel kopen (al lijkt me dat erg moeilijk! Haha!) want ze krijgen al zoveeel van vrienden, families, opa's en oma's! En voordat je het weet kom je om in het speelgoed!
Ik zou echt dingen vragen die je zelf toch ook binnenkort had moeten/willen kopen, waavan je weet dat je het veel gaat gebruiken (of speelgoed om weg te leggen dan..)
 
Terug
Bovenaan