verjaardag

Joepie!!!!!!!!! Het is feest bij ond, want ons kleine grote meisje wordt alweer 5jaar!!
Wat vliegt de tijd toch! Waar we eerst genoten van ons kleine babytje staat nu ineens een 'grote'dochter voor mijn neus. Maar zeker niet minder genieten! Gaaf he de gesprekken die je met ze kunt voeren?! En de dingen die ze onthouden en ontdekken. Of ze vangen je gewoon op je eigen woorden. Dat word opletten!!
Ze kijkt al dagen zo niet weken uit naar haar verjaardag, elke ochtend als ze wakker wordt is he van nu nog 5 nachtjes he, nu nog 4 etc Nu is het laatste nachtje aan de beurt en is het morgen FEEST! Zo'n kinderverjaardag is toch veel leuker dan je eigen verjaardag!?
 
Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje!!!!  Je hebt zéker gelijk over die gesprekken voeren, dat vind ik ook heel erg leuk. En het mooie is, toen mijn zoontje 5 jaar werd (12 mei 2006) ging hij ineens fietsen! Hij had al wéken geroepen; "als ik 5 ben, dan kan ik fietsen zonder zijwielen" en ja hoor, op de dag dat hij 5 werd moesten ineens die zijwielen eraf en meneer fietst er zo mee weg. Zo waren er wel meer dingen die hij zei te kunnen als hij 5 werd, hij was ineens zo groot en wijs. Ik zelf schrijf ook vaak dingen op die hij zegt, lijkt me leuk voor later want je kan echt niet al die grappige dingen onthouden hoor. Geniet er maar lekker van, weer een mijlpaal erbij!

groetjes, Erika
 
Terug
Bovenaan