Verjaardag...

Ja ja het zit er weer voor de meeste aan te komen...de verjaardag van de kids die alweer 2 worden!!
Wat gaat het toch snel.

Ik heb al een idee voor de de uitnodiging (nu nog uitvoeren) maar was benieuwd wat jullie vragen voor de kids, leuke idee,....??

IK ben heel benieuwd!

Hoihoi,

Op Julia's verlanglijstje:
- playdough-spullen
- waterbaan (je weet wel, met zo'n sluis en bootjes :))
- kleren maat 92/98
- Dora spullen
- Peuter-bed-beddegoed

Moet binnenkort wel de uitnodigingen de deur uit doen, Julia is over een maand en 2 dagen al jarig ;).

Liefs

pfff wat is dat toch weer snel gegaan he! Alweer bijna 2 jaar!!!

Eigenlijk heb ik nog niet echt nagedacht over cadeautjes. Ze heeft al zo vreselijk veel:)

Van ons heeft ze het cadeau al gekregen, een watertafel. Deze heeft ze een maand geleden, ofzo al gekregen zodat ze er nu met het mooie weer al mee kan spelen. Ze vind het helemaal geweldig!

Ik denk hier een fietsje, maar een konijn vind ik ook erg leuk. Of inderdaad een waterbaan, maar hij is in okt. jarig en dan is het wel een beetje gebeurd met de zomer.

Onze kleine meid krijgt een driewieler. Ze heeft er bij een buurjongetje al op gefietst en dat vond ze zo geweldig. Van opa's en oma's krijgt ze een speelhuis voor in de tuin.
Ze is momenteel gek op tekenen en inderdaad: klei.
Gaat alweer hard he? 2 jaar........... over 2 jaar gaan ze naar school ;-) Sorry hoor!

Hier worden het knutselspullen. En mijn man gaat en mooie houten garage maken. Want ondanks dat ze en meisje is, is ze helemaal gek op autootjes.
Verder nog geen ideeën.

Liefs

Terug
Bovenaan