verjaardag

jullie zullen wel denken waarom begint ze daar nu al over t gaat al zo snel.

maar mijn familie is heel moeilijk, als ik in januari de uitnodiging verstuur voor 2 maart dan hebben ze andere afspraken en die gaan voor.
en om het makkelijk te doen verstuur ik 2 uitnodigingen in 1 mail.

maar wil een orginele uitnodiging maken heb alleen geen idee hoe.

Zo dat is zeker vroeg...
ik ben daar helemaal niet mee bezig. en ik stuur gewoon iedereen een sms... niks kaartjes enzo. dat komt wel wanneer jorn een kinderfeestje geeft.

Ik ben daar idd ook nog niet mee bezig maar ik ben er ook heel makkelijk is sinds een aantal jaar....
Ik/wij maken wel uitnodigingen we vieren het op de dag zelf ongeacht of het maandag of zondag is......
Wie er komt komt er wie er niet komt komt niet...
Maar ook niet een dag erna of ervoor...
Ik denk altijd maar zo zeker wanneer het fam is dat je daar dan tijd voor vrij maakt.
Dus als ze de buurvrouw belangrijker vinden prima zelf weten maar we houden dan het feest en zie maar.
Kan hard overkomen hoor, maar ik vierde op een gegeven moment 2 -3 dagen een verjaardag ja doei echt niet meer he.
Dus een tip van mij
1) maak je er nu vooral geen zorgen om
2) verstuur de uitnodigingen wanneer jullie het uitkomt
3) en vooral geef het feest wanneer jullie dat WILLEN

Ik ook geen tips...hier hadden we het vorig jaar gewoon via sms gedaan.
Een maand van tevoren. Ik dacht dan zijn we mooi optijd kunnen ze niet iets anders inplannen.
Kregen wij later te horen, jullie waren wel vroeg met uitnodigen we waren het bijna weer vergeten!

De belangrijkste mensen voor Alicia zouden yoch wel.gewoon komen?

Ze weten toch wanneer ze jarig is? En ben het met de rest eens hoor. Als ze andere dingen belangrijker vinden, laat ze maar lekker. Dan zouden ze mij ook niet meer zien.

ik moet eerlijk zeggen dat ik ook al wel bezig ben met de verjaardag. maar dat komt meer omdat pascal de eerste in de famillie is die jarig is.
En mijn ouders zijn gescheiden, en mijn broer heeft geen contact met pa.

ik heb altijd erg veel moeite met het genieten omdat ik alleen maar bezig ben met wie komt wanneer, hoelaat en wanneer kan die wel met die in de kamer en wie kan niet met wie in 1 huis.

vorig jaar heb ik mijn vader, op de eerste verjaardag van zijn eerste biologische kleinzoon moeten vragen of hij weg wou gaan, zodat mijn moeder kon komen.
Ik heb zo vreselijk staan huilen!!!!!!!!!!!!!
en gezworen dat ik het nooit weer zo ging doen.
maar ik weet nu al, dat ik niet kan genieten van Verjaardagen op deze manier.

Kelly; ik hoop voor alicia dat de mensen die op haar verjaardag komen, de mensen zijn die daar willen zijn. voor haar, en niet omdat t moet. Liever 4 mensen die alles overhebben voor je meissie, dan een huis vol die t geen ruk kan schelen.

smooty

Terug
Bovenaan