Verjaardagen met een dreumes 1,5 jaar

<p>Hoe doen jullie dit? En dan met name een verjaardag waar geen andere kindjes/geen speelgoed aanwezig is. Mijn dreumes wil dan helemaal niks, niet op schoot, niet neergezet willen worden. Alleen maar miepen en vooral NIET spelen etc. Ik zie er altijd een beetje tegenop op naar een verjaardag te gaan met mijn dreumes maar helemaal uit de weg gaan is ook geen optie. Ik hoor graag van jullie! </p>
 
Wij hebben voor onze kids kleine rugzakjes. Als we ergens heen gaan waar we weten dat er geen andere kinderen/speelgoed is (of op vakantie), dan mogen ze wat dingen in de rugzak stoppen. Laatst waren we op pad en hadden ze het volgende mee: bal, boekje met zoekplaatjes, autootje, dino-figuur. Uiteindelijk hebben ze vooral met wasknijpers daar gespeeld :D
 
zelf meenemen doe ik uiteraard al, alleen ze heeft dan 0,0 interesse in het speelgoed. Eten (koekjes) werkt ook niet. Het enige wat ze wil is zo snel mogelijk weer weg gaan. Lastig! Bedankt voor jullie tips.
 
Er zijn denk ik nu nergens drukke verjaardagen met veel volwassenen, maar het klinkt of je dreumes het heel spannend vindt! Lekker veel aandacht geven en vermoedelijk wordt het vanzelf beter!
 
Terug
Bovenaan