Verjaardagen van de kleintjes

Lieve meiden,

Zijn jullie al bezig met de verjaardag van jullie kindjes? Wanneer je het gaat vieren? In èèn keer of verdeeld over de dag of iver meerdere dagen? Taart, slingers, balonnen? Wat voor een cadeaus jullie gaan vragen en zelf gaan geven? Uitnodigingen zelf maken of helemaal niet?

Wij vieren het op de dag zelf, de 9e is een zaterdag. Wij vieren het van +/- 09:30 tot 12:00 uur voor familie en s'middags van +/- 13:30 tot 16:00 uur voor vrienden. Ik ga zelf uitnodigingen maken en een vriendin van ons maakt zelf taarten dus die maakt 2 grote taarten voor de volwassenen en 4 meptaartjes ter grote van een moorkop voor Dean en Jack.

Verder natuurlijk slingers en balonnen etc. Denk dat het druk zat is voor die kleintjes, zo'n hele dag. Qua cadeaus vind ik het lastig. Ik ga nog wel even rond snuffelen en anders cadeaubonnen voor speelgoed en kleertjes. Die heb je nooit genoeg. ;-)

Was even benieuwd. Liefs Lynn.
 
Ik heb er nog niet echt over nagedacht ik ben erg druk met ons huis nu. Maar ik weet het wel een beetje.
Ik vier het niet op de dag zelf maar op de zaterdag erna. Anders is het alleen 'savonds want overdag werkt iedereen en dan moet hij naar bed dus dat is niet leuk.
Natuurlijk doen we ballonnen slingers en taart. Ik laat denk ik een fototaart maken en dan zet ik er ook een kaarsje op die we dan uitblazen en foto's ervan maken natuurlijk.
Cadeaus moet ik nog even voor gaan snuffelen maar ik heb liever een paar grotere dan veel kleine spulletjes/prulletjes en voor de rest gewoon geld voor in de spaarpot. Een paar dingen is genoeg ze beseffen er ook nog niet heel veel van.
 
Lynn HOU OP
Hahahaha

Echt nog maar 2 maandjes hè pfff

Ik denk dat ik een slee ga halen, kan ie als goed is nog jaren mee vooruit.
Mijn moeder en haar vriend gaan kijken voor een skipakje. Dus als er sneeuw ligt en meneer kan lopen dan mooi skipakje aan en buiten spelen.
Ik zou nog niet weten wanneer ik het vier.
Het weekend ervoor is hij bij zijn papa.
Woensdags is hij bij zijn papa. Dus of de maandag zelf of bijna een week later in het weekend.
Uiteraard komen er slingers en ballonnen en voor logan een goedkope diepvries taart om te meppen.
Maar wanneer en hoe ben er nog lang niet overuur volgens mij. Zit natuurlijk ook met e weet wel wie zij. Werk, hij is ook pas vanaf donderdag vrij dan.
Ach ik zie het wel heb nog 2 maand haha
 
Wij gaan eerst komende zondag de verjaardag van de andere twee vieren. Ze worden alweer 4 en 7 jaar. De middelste gaat dan dus ook al weer naar school! Het gaat echt hard.
Vanmorgen met Stijn bij het CB zeiden ze: Over een week of 6 wordt hij al weer 1 jaar....ik moest echt even denken....jeetje dat is al bijna!
Wij vieren de verjaardagen van de kinderen altijd op een zondag...'s morgens familie en 's middags vrienden. We hebben dat wel eens niet verdeeld en toen kwam iedereen 's morgens, dat was een beetje te druk...ik vind het gezelliger als het een beetje over de dag verdeeld is.
Waarschijnlijk laten we een foto taart maken. Een cadeautje weet ik nog niet...even over denken!
 
Waarschijnelijk vieren wij het in een zaaltje op een zaterdag middag tussen 14:00 en 18:00 met eten enz. Iedereen kan dan komen en weer gaan. Want al die mensen gaan niet passen in mijn huisje. Verdelen over de dag vind ik zo een gedoe en vermoeiend. Ons thema wordt als het goed is een nijnte thema.
 
Terug
Bovenaan