verjaardagen vieren

Even een vraagje over verjaardagen vieren.
Ons zoontje wordt bijna 5 jaar en tot nu toe hebben we altijd zijn verjaardag met de familie gevierd. De ene keer met de ene kant van de familie eens taart of een barbecuetje of een fietstochtje....
De andere keer hetzelfde met de andere kant van de familie. Maar nu wordt het me een beetje teveel met ondertussen 3 kinderen en dus 6 feestjes voor de beide families! Samen zie ik ook niet zitten omdat het dan wel een hele grote groep wordt! Bovendien zijn de families nogal verschillend!
Iemand tips? Hoe vieren jullie de verjaardag van jullie kindjes???
 
Hoi,
Dat wordt dan inderdaad veel ja, 6x een verjaardag. Wij zijn met z'n vieren,  mijn man en ik zijn 4 dgn na elkaar jarig, dus wij vieren het altijd samen eind oktober. Onze oudste is van eind september en de jongste van eind november. Drie maanden achter elkaar dus. Wij vieren het voor ons altijd 's avonds en meestal komen dan alleen vrienden en ouders en opa en oma komen meestal de zondag erna op de koffie. En voor de meiden (4 en 2 jr) doe ik het altijd met een select groepje. Is meestal nog wel een kamer vol, maar we nodigen niet iedereen uit. Ik vind het wel belangrijk om de verjaardagen te vieren, omdat dat voor de kinderen toch wel heel speciaal is. Wat wij wel vaak doen, is op de eettafel al het drinken zetten, dan kan iedereen zelf pakken.
Groetjes Judith
 
Terug
Bovenaan