Hallo meiden,
Ik heb inmiddels al een aantal mensen de geboortelijst van maart-mama's toegestuurd.
We zitten nu alleen met kindjes die in januari t/m april zijn geboren en dus staan hier niet de kindjes op van de mama's waarmee we nu allemaal kletsen.
Ik dacht: laat ik eens een verjaardagenlijst maken en ik kreeg al vraag of er geen adressen bij konden zodat we elkaar leuk een kaartje kunnen sturen.
Dit wil ik er best bij zetten, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dit wil.
Dus, om een lang verhaal kort te maken: wil je op de verjaardagenlijst (of juist niet) en met of zonder adres? Laat het mij even weten, hetzij via de voorjaarshyves, hetzij mijn eigen hyves, hetzij mijn mail.
Dit zijn de verjaardagen tot nu toe (ik heb niet van elk kindje de naam, vaak wel de mama...):
datum/kindje/mama
3-1 Eva/Marieke
27-1 Elounda/Linda
4-2 Nathalia/Do
8-2 Shanice/Lisette
11-2 Zoë/Kim
12-2 Jasmijn/Trudi
15-2 Brenda/Bianca
21-2 Indy/Savita&Maria
21-2 Silke/Tamara
22-2 Quinten/lellebel
22-2 Daniel/Marina
24-2 Lenthe/Roos
27-2 Minoux/Bianca(emmy79)
?-2 Bo/Noor
1-3 Tessa/Manuela
3-3 Caithlyn/Patricia
3-3 Nicky/Karin
4-3 Karlijn/Maurilla
5-3 Jordy/Wendy (gefeliciteerd!!!!)
6-3 Lars/Angelique
10-3 Nynke/Stefanie
13-3 Bente/Danielle?
14-3 Leah/Hannah
18-3 Myrthe/Irene
25-3 Laura/roodwitblauw
5-4 Isabelle/Monica
7-4 Kelwin/Christien
Laat me dus maar even weten hoe en wat, ook als er fouten in deze lijst staan laat het mij aub weten.
Liefs Monica
Ik heb inmiddels al een aantal mensen de geboortelijst van maart-mama's toegestuurd.
We zitten nu alleen met kindjes die in januari t/m april zijn geboren en dus staan hier niet de kindjes op van de mama's waarmee we nu allemaal kletsen.
Ik dacht: laat ik eens een verjaardagenlijst maken en ik kreeg al vraag of er geen adressen bij konden zodat we elkaar leuk een kaartje kunnen sturen.
Dit wil ik er best bij zetten, maar kan me voorstellen dat niet iedereen dit wil.
Dus, om een lang verhaal kort te maken: wil je op de verjaardagenlijst (of juist niet) en met of zonder adres? Laat het mij even weten, hetzij via de voorjaarshyves, hetzij mijn eigen hyves, hetzij mijn mail.
Dit zijn de verjaardagen tot nu toe (ik heb niet van elk kindje de naam, vaak wel de mama...):
datum/kindje/mama
3-1 Eva/Marieke
27-1 Elounda/Linda
4-2 Nathalia/Do
8-2 Shanice/Lisette
11-2 Zoë/Kim
12-2 Jasmijn/Trudi
15-2 Brenda/Bianca
21-2 Indy/Savita&Maria
21-2 Silke/Tamara
22-2 Quinten/lellebel
22-2 Daniel/Marina
24-2 Lenthe/Roos
27-2 Minoux/Bianca(emmy79)
?-2 Bo/Noor
1-3 Tessa/Manuela
3-3 Caithlyn/Patricia
3-3 Nicky/Karin
4-3 Karlijn/Maurilla
5-3 Jordy/Wendy (gefeliciteerd!!!!)
6-3 Lars/Angelique
10-3 Nynke/Stefanie
13-3 Bente/Danielle?
14-3 Leah/Hannah
18-3 Myrthe/Irene
25-3 Laura/roodwitblauw
5-4 Isabelle/Monica
7-4 Kelwin/Christien
Laat me dus maar even weten hoe en wat, ook als er fouten in deze lijst staan laat het mij aub weten.
Liefs Monica