verjaardags cadeau 2 jaar.

Ja ja,dat onderwerp was er laats...tips voor wat voor een cadeau kopen,maar vind hem niet meer....Mijn meisje heeft natuurlijk al zoveel.En nou kopen wij een portable dvd speler,lekker handig onderweg enz.
Maar voor andere mensen zoals opa en oma`s ,peetoom...

wie heeft de tv globe van dora??
en de baby born pop??

Ze heeft natuurlijk al een pop maar de baby born lijkt me geweldig.
Voor kleinere dingen vraag ik dora spullen van mega blocks(kei leuk) en klei,boekje of zo.

Groetjes gaby

Hoi,

Kan je alleen antwoorden over de baby born, wij hebben een My little baby born, dat is de eerste vanaf 1 jaar, dus zonder rare geluidjes e.d. Ze is er gek van, flesje geven, luier proberen om te doen, eetn geven, "haar" kammen. Nadeel, kleertje wordt snel smoezelig, speentje is van slechte kwaliteit, vooral het stukje dat vast zit aan het touwtje. Ook moeilijker in te doen voor kleintjes.

Je hebt ook een My little baby Annabel (geloof dat hij zo heet) die ook vanaf 1 jaar is.

Ik heb ook net gekeken voor een ander pop, maar ik vind de opvolgers niet geschikt, al die geluidjes en bewegingen, in haar fantasie is dit al een echt kindje.

De Dora producten heb ik nog niet gebruikt, ik heb hem net wel zitten bekijken, maar vond hem niet "leuk" genoeg en ben bang dat hij snel bij alle andere dingen verdwijnt in het vergeten hoekje.

Succes... en heb je nog een goed idee, ik hoor het graag, moet nog iets verzinnen voor opa en oma.

Groetjes Nanda

Hoi,
tja die globe...ik vind hem wel leuk,maar ze is misschien wat te klein waardoor die in vergeten hoek komt,maar aan de andere kant...ze is zo bijdehand,praat als 3 jarige enz.Daarom iemand ervaring met de globe?
En de mega blocks/duplo van dora /diego is echt heel leuk.Alle spulletjes wel van dora.
Tja verder....??????????
keukentje enz heeft ze al.
groetjes gaby

Terug
Bovenaan