verjaardags cadeau voor 3 jarige jongen!

hallo allemaal,

misschien iemand een goed idee?? Mijn zoon wordt over 2 maanden 3 jaar en nu willen we natuurlijk weer iets leuks voor zijn verjaardag geven.
Maar het is echt een probleem.. we weten het gewoon niet.

Hij heeft vorig jaar een fietsje gehad ( 12 inch), speelt wel regelmatig met de little people maar daar heeft hij inmiddels ook al redelijk wat van.

Onze zoon is een echt buitenkind, speelt graag in de zandbak, emmer met water met schepjes, bakjes enz.
Hij heeft ook al een grote glijbaan, loopfiets, enz.

het is eigenlijk te gek voor woorden wat zo'n kind al heeft.. en elk jaar komt er weer meer bij!!

Ik probeer het ook regelmatig af te wisselen, dat we even wat speelgoed verhuizen naar zolder en weer ander speelgoed terughalen..
Maar ja, buiten spelen met de vaste dingen is toch voor hem het leukste wat er is.

Wie weet kunnen jullie me helpen..

Alvast bedankt,

Suus
 
hoi,
je kunt nog kiezen voor een trampoline, iets van muziek: trommel, toeter, drumstel ( bij kidswereld maar 15 euro), een bak waar je bootjes in kan laten vieren (bij Intertoys), kinderknutsels (schaar, vingerverf, kliederschort).
Misschien heb je hier iets aan.
Succes
 
Hoi!
Hier duurt het nog wel even voordat ons zoontje 3 wordt maar toch.
Een aantal ideetjes die zo in me opkomen, een zand- en watertafel, een tuintrolley met bezempje, schepje, harkje etc. Leuke stoere potten met zaad zodat hij een eigen tuintje kan maken, een kruiwagen. Leuk speelgoed voor in het zwembad (bal, luchtbedje, bootje etc.)
Hopelijk heb je er wat aan, laat je nog weten wat je uiteindelijk hebt gekocht? Kan ik misschien weer ideeen opdoen voor het najaar! En natuurlijk een fijne verjaardag!
 
Hoi,

Ik was laatst bij een vriendin op kraamvisite en zij had interieurstickers in de babykamer geplakt, zo leuk! zij had heel groot de naam van haar zoontje op de muur, maar ze vertelde dat je heel veel mogelijkheden hebt, bijvoorbeeld 'slaap kindje slaap'   of een ander gedicht, je kunt zelf iets ontwerpen. Misschien een stoere tekst ofzo, voor jouw zoontje.
Ze had ze gekocht bij dingenenzo.nl, zeker de moeite waard om een kijkje te nemen, ik ben er iig heel erg enthousiast over!

Groetjes Annemiek
 
Hoi Suus,

Ons dochtertje wordt volgende maand 3 jaar. We hebben voor haar een kindertrampoline gekocht bij www.jump4fun.nl
Ik denk dat ze hem helemaal geweldig gaat vinden.
Is ook makkelijk dat je hem binnen en buiten kunt gebruiken.

Blijft moeilijk voor die kleintjes he!

Veel succes.

Groetjes
 
Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie tips. Het is uiteindelijk een grote tractor geworden met aanhanger.
Ook krijgt hij ( van de opa's en oma's) zo'n tuintrolley en muziekinstrumentjes heb ik aan vrienden van ons gevraagd..


Die interieurstickers zijn ook ontzettend leuk maar hij heeft sinds 3 maanden een nieuwe kamer helemaal in junglestyle dus die is al helemaal af!!

Nogmaals bedankt voor het meedenken!!

Groetjes,

Suus
 
hoi
waar ze bij ons thuis veel mee spelen is hun houten trein baan
je kunt er van alles bij kopen ze hebben er verschillende treinen van en verschillende baan onderdelen van zodat hij er elke keer een andere baan van kan maken
misschien heb je er wat aan en ik zou zeggen alvast een fijne verjaardag
 
Mijn zoontje is helemaal weg van de spoorbaan van duplo. Heel geschikt voor een 3jarige en hij speelt er ook veel mee. Het leuke is dat je hem ook steeds kunt blijven uitbreiden. Mijn neefje van 9 heeft hem ook en speelt er nu nog mee. Maar wat ik zelf ook erg leuk vind voor deze leeftijd zijn die laptopachtige computers met allerlei eductieve spelletjes. Daar schijnen ze veel van te leren.
 
Terug
Bovenaan