Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
afgelopen donderdag is meryem 1 jaar geworden, van mij en mijn man heeft ze een knal roze fiets gekregen, een die je eerst zelf voort kan duwen en later zelf op kan fietsen, van haar grote broer en zus heeft ze een grote nijntje knuffel gehad en een paar nike schoenen, voor de rest heb ik vooral kleding gevraagd en ze heeft heel veel kleding gekregen en wat spul van teletubbies, knuffels en nijntje.
Wij hebben voor Marissa een kietel me Ernie extreem en het huis van Little People. Verder wil ik haar graag een bedelarmband geven van zilver waar ze dan af en toe een bedel voor krijgt. Omdat ze pas in september jarig is krijgt ze wel allerlei nieuwe dingen voor in de tuin, een zwembad, een speelhuis, een schommel een glijbaan en een wip, maar die krijgt ze dus al ver voor haar verjaardag en dit is dus officieel dan niet voor haar verjaardag.