verjaardagscadeau

Hallo,

onze zoon wordt volgende week al weer 3 jaar. We vinden het erg lastig om een mooi verstandig verantwoord cadeau te verzinnen. Hij is echt een jongen, dus auto's auto's en nog eens auto's.

Heeft iemand een leuke tip?

Groet Lies
 
hallo

mijn zoontje wordt in juni 3jr en ik ben van plan die spelcomputer van v-tech te geven het is een leuk ding en ook nog eens leerzaam ik vraag aan opa&oma en de rest van de familie om spelletjes misschien een tip veel succes met zoeken

groetjes tejaysmommy
 
Hoi, Die grote vrachtwagen met oplegger (blauw en grijs) van Little Tikes is een enorm succes bij ons. Er kunnen auto's op en in, en ze kunnen er zelf ook op zitten.
 
Hoi,

De electrische duplo trein vond onze zoon helemaal geweldig! (heeft hij met sinterklaas gekregen)
Over 2 weken is hij jarig (3 jaar), en krijgt hij een fietsje met zijwieltjes. De driewieler word echt te klein! En hij fietst graag.

Fijne verjaardag!
Groetjes, Kat
 
Bedankt voor de tips! Nog meer is welkom want de opa's en de oma's beginnen ook te vragen wat de kleine man voor zijn verjaardag mag krijgen.

Groet Lies
 
nogmaals dank voor de suggesties. Hij krijgt van ons in elk geval die truck van little tikes. Hij is erg gaaf. Heb er even naar moeten zoeken, maar gevonden hier in de stad.. Goede tip dus. Ik weet zeker dat dat helemaal in de smaak gaat vallen. En zo'n speelkleed is ook een goed plan.

Groet Lies
 
Hoi Lies,

Onze zoon is net 3 jaar. Wij hadden hem een fietsje met zijwieltjes gegeven. En verder is ons manneke net als jou zoon helemaal gek van auto's, vooral vrachtauto's en brandweerauto's. Lego (van Legoville) is hij ook helemaal gek van.
Je hebt daar hele leuke dingen van: boederij, manage, brandweerauto (met of zonder kazerne), bob de bouwer lego.......en verder boeken en je hebt ook al hele leuke leerzame spelletjes (kleurentorentje met kralen, electro....)
Veel plezier en alvast gefeliciteerd
groetjes Chantal
 
Terug
Bovenaan