verjaardagsfeestje

HELP!!!!

Mijn zoon is volgende maand jarig.
We hebben bedacht dat we het in de sfeer van Aladin gaan doen.
Ik maak voor alle kinderen een verkleedpakje ala Aladin of Jasmine.
Maar dan......heeft er iemand ideetjes?
Het is voor kinderen van 6 en 7 jaar.

Oh ja,wel had ik al bedacht om een speurtocht uit te zetten:eek:p zoek naar de olielamp.

Groetjes Jessica

kamelenrace, een begin en eindpunt, en wie is het snelst bij het eindpunt die is de snelste kameel

op zoek naar de schat. Verstop een leuk kistje of doosje met de schat. De schatkist bevat kleine doosjes snoepjes (schatkistjes van Haribo) of het afscheids snoepzakje

vliegende tapijten dans stoelendans maar dan of gewoon met stoelen of met kussens op de grond.

probeer het kasteel binnen te komen   (anne-maria koekoek) Maar dan dus kasteelwachter koekoek. Degene die ongezien bij de wachter komt is het kasteel binnen gekomen.

wensen doen

Een hele stapel oude tijdschriften. Elk kind een a-4 tje en schaartjes en lijm. Ze mogen allemaal hun wensen uit het tijdschrift knippen en opplakken. Dit kunnen ze dan meenemen na het feestje

vang de aap

Ik weet niet of je een glijbaan hebt? Maar anders gaat er een kindje beneden staan. Jij laat de aap naar beneden glijden en die moeten ze vangen voor hij op de grond valt

vang de aap

Ik weet niet of je een glijbaan hebt? Maar anders gaat er een kindje beneden staan. Jij laat de aap naar beneden glijden en die moeten ze vangen voor hij op de grond valt

ohhh respect hoor dat je het feestje zo gaat aanpakken met al die apen van 6-7 jaar. was zo blij dat Jelle afgelopen jaar naar ballorig wilde met zijn feestje, slechte moeder he.
Zal (morgen) ook wel even brainstormen voor je.

groetjes chimene

Wat dacht je van koekhappen (of iets in de Alladin-style). En ja een speurtocht doet het altijd goed!!

Goed van je zeg dat je al die pakken gaat maken, ben nu al benieuwd naar de foto's.
Veel voorpret!!!
gr. Ilone

Terug
Bovenaan