verjaardagskado-tips???

heeft iemand tips voor een leuk verjaardagskado?

afgelopen jaar gewoon lekker speelgoed gekocht als ik het leuk vond en tegenkwam of gekregen

maar ja moet toch echt iets veranderen en dingen bewaren voor die speciale dagen

maar dat is zo lastig
het is zo leuk om haar ondeugende en ontdekkende gezichtje te zien als ze weer iets anders ziet hihihi

ze heeft echt geen bende vol speelgoed hoor
maar ja winters is buitenspeelgoed veel goedkoper op marktplaats dus ja dat hebben we al, oma geeft een loopfietsje, en deze 1e jaar merkt ze er ook nog iet zoveel van maar ja
wat haal je voor je eigen kleine meid, wat vraag je van anderen?
de vragen zullen snel binnenkomen

hebben jullie al ideeen? of leuke tips?

groetjes sabine

o ja hiermee waren wij ook aan het worstelen.
wij vragen aan andere mensen cadeau bonnen of geld met iets kleins (ze heeft echt te veel speelgoed van oma`s gekregen kan ze voorlopig nog mee vooruit)

zelf hebben we nog wat liggen hier en daar wat we gaan inpakken voor haar.
over een jaar word het veel leuker voor haar denk ik dan snapt ze er misschien wat meer van.
wij of ja ik geef haar ook veel tussendoor omdat ik het niet kan laten haar te verwennen en is zo leuk die ontdekking met iets nieuws.
maar misschien dat ik toch nog paar dagen van de voren naar de winkel ga om nog iets te halen hahaha ik wil zo graag iets met muziek voor haar halen o ja en Disney dvd`s maar ja is ze nog wel te jong voor.

kusss

hahaha ja dvd's met koninginnedag al stapel k3 gehaald. kind weet niet eens wie dat zijn

ik heb ook van fisherprice op de rommelmarkt zo'n leuk muziekding gekocht, direct gegeven natuurlijk en daarna pas gan nadenken over de verjaardag.

het is een piano met links bekken en rechts drumding, in het midden een staaf met muzieknoten wat de lampjes zijn. op deze staaf kan de hoe heet dat ding zo;n houder met belletjes en daarbovenop komt de trom en de trompet.
alles reageert op elkaar, echt leuk. wellastig te omschrijven

groetjes sabine

o dat klinkt wel kei leuk....
demi vind muziek helemaal leuk dan gaat ze mee wiebelen op het ritme van de muziek kei schattig
of mee brabbelen
en ballen vind ze ook kei leuk om mee over te rollen en achteraan te kruipen en gewoon vast te houden haha

o wij waren vorige week naar de kermis geweest met haar (rondje overheen gelopen) vond ze helemaal geweldig al die geluiden en lichtjes wat helemaal happy.

kuss

Nova kreeg voor haar eerste verjaardag van opa & oma een houten-poppenwagen en van de andere kant een driewieler...

Ook kreeg ze een tafeltje met stoeltjes....allemaal dingen waarvan je eerst denkt...wat moet ze ermee ze is nog zo klein, maar een half jaar verder zijn ze al heel handig met deze dingen...

Verdere tips:
cadeaubonnen (de cadeaus zijn sowieso al overweldigend en ze hebben het nog niet door, en de bonnen zijn weer heel handig te gebruiken bij de cadeaus voor sinterklaas)
Schoenen
Praktische dingen...kleertjes, badjas, pyama's, nieuwe drinkbeker, eet-setje etc....

Succes....mijn lijst is klaar HOERA!!!!

Ik vind het ook echt super moeilijk!!!
Ik vind het voor meisjes eerlijk gezegd makkelijker dan voor jongetjes....
Wij hebben nu voor ons zoontje maar een zak met rubberen blokken maar er moet natuurlijk nog iets bij.
Maar ook als anderen aan ons vragen of dat er nog speciale wensen zijn weet ik het niet...
Opa en Oma wilden daarom geld storen op zijn rekening en dat vind ik op zich ook wel een goeie want ze zwemmen in het speelgoed, en praktsiche kado's vind ik eerlijk gezegd voor een eerste verjaardag niet zo leuk. Geld storten is ook niet zo leuk maar dan kunnen ze later wel iets moois kopen wat ze echt zelf willen hebben...
Maar als iemand ook nog leuke tips heeft voor 1e verjaardag jongetje dan graag!
Misschien dan otch maar aan de duplo voor over een tijdje...er is geen duplo vanaf een jaar of wel?

Groetjes

@swsi ja hoor duplo grote blokken is nu al geschikt, mara vind ze heel leuk, in de mond stoppen, stapelen, uit elkaar halen en hoe ouder ze wordt des te meer ze ermee kan

@iedereen:
ik ben maar eens met een noteboekje de winkel in gegaan.ik heb bumba houten autotje en houten speelgoed gevraagd, je hebt nl van die auto's met houten blokjes erop, die passen bij haar blokjes die ze nu heeft en met blokken kunnen ze nog jaren spelen. Ook leuk voor jongens en zo breid je je blokkenvoorraad uit
ook vind ik het houten speelgoed vaak leuker dan plastic zeker bij intertoys.
bijv. ene speelkubus, die van plastic is zo druk en schreeuwerig en die van hout is leuk.

kleertjes vragen vind ik ook niet zo leuk, haal ze liever zelf is veel te leuk om uit handen te geven
maar ja we hebben ook een speelding met haar geboorte gekregen en dat was vanaf 9mnd maar het is gewoon geen leuk ding. ach zus is zwanger, gewoon inpakken en weggeven.

nu nog afleren om alles gewoon te geven hihihihi

succes meiden

groetjes sabine

Hoi hoi,

Dit was inderdaad ook een vraag waar ik mee aan het worstelen was/ ben...

Wij geven Iris een loopwagentje, waar ze zowel op kan zitten als achteraan kan lopen en nog een kleinigheidje erbij...(maar wat?)

Van mijn ouders krijgt ze een leuk hobbelpaardje (konden mijn ouders niet voor zich houden) en aan mijn schoonfamilie ben ik van plan te vragen:
- zandbak met deksel zodat je de ene kant ook als zwembad kunt gebruiken
- klein opblaasbaar zwembadje (woezel & pip)

en evt.
- campingbedje (maar is wel prijzig om te vragen...)
- slaapzakje
- drinkbeker
- eigen idee

Moeilijk hoor! Ik had tuusentijds ook al het een en ander gegeven, veel te leuk!

Groetjes Serietje

Terug
Bovenaan