verjaardagstaart

Hallo, even een ander onderwerp dat gewoonlijk;-)
Onze dochter wordt eind november 1 jaar en we willen graag een klein taartje laten maken met een foto erop. Een klein taartje dat alleen voor haar is, zodat ze ermee kan doen wat ze wil. Nu heb ik op internet gekeken maar daar vind ik alleen grote taarten vanaf 10 personen. Heeft iemand een tip voor mij? Zelf een taart maken is geen optie, ben niet zo handig:-( Alvast bedankt, meiden!
Gr. Gingie
 
Naar de bakker gaan en vragen wat het formaat is van hun kleinste taart met foto. Je kan hier ook kiezen voor een plaatje, bijv. Nijntje of Bumba of wat je kindje ook maar leuk vindt. Of een grotere taart bestellen, alles rondom de foto eraf snijden en het fotostuk aan je dochter geven. En van de rest stukken snijden voor de rest.
 
Bij de meeste bakkers verkopen ze petit four, dat zijn kleine vierkanten gebakje die kan je laten beschilderen met chocolade en misschien ook wel een foto.. wij hadden ze op ons kraamfeest erg lekker en net groot genoeg voor kleintje,, want hier wilde ze niet zoveel taart ze vond de visite veel leuker! Een fijne verjaardag!
 
Hoi Gingie,

als je Googled op eetbare foto's vind je diverse sites die foto's afdrukken op eetbaar papier. Kun je tot op postzegelformaat (leuk voor op halve tompouce-jes!!) laten afdrukken. Bijvoorbeeld bij cakeprint.nl

Groetjes, Claudia
 
Terug
Bovenaan