Verjaardagstraktatie

Hallo,

Het is mischien een beetje vroeg, maar vanochtend heb ik bedacht dat Stijn al weer bijna 2 jaar is. Echt ik stond te douchen en besefte ineens dat het over drie maanden alweer zoveer is. Jeetje wat gaat het toch snel, mijn kleine babytje wordt echt al een hele jongen.

Maar goed nadat ik dat bedacht had, bedacht ik me ook dat het bijna weer tijd is om een traktatie te verzinnen voor het kdv. Vorig jaar had ik vlinders gemaakt, waarbij het lijfje een bellenblaas met een doosje rozijntjes was en de vleugeltjes van gekleurd papier. Dit jaar moet ik natuurlijk weer iets verzinnen. Nu heb ik het voordeel dat we verhuisd zijn en dus een ander kdv en dus hetzelfde zou kunnen maken, maar dat vind ik eigenlijk niet zo leuk.

Heeft er dus iemand tips??? Het mag wel iets werk zijn, moet in elk geval creatief zijn. Verder wat voor "cadeautje"/ lekkers doe je er in. Ik ben nog niet erg voor snoep, dus het liefste hou ik het bij een leuke, en/ of gezonde traktatie.

TIps zijn erg welkom!!!!!

Carina

Hoi hoi

Ik ben niet zo creatief dus creatieve ideeën heb ik niet. Wel ideeën van traktatie zoals danoontje, baby bell (kaasjes) hier groot succes, kleine zakjes met Liga dit is stap 3 van liga maar zijn uitdeelzakjes. Verder kleine cadeautjes zoals bellenblaas, maar dan misschien kleurtjes of zoiets. Ze hebben altijd wel leuke en goedkope dingen bij Zeeman. Bij de Hema hebben ze ook traktatie cadeautjes.

Ik hoop dat je er wat mee kan en dat een ander nog een leuk creatief idee heeft. Hier geen kdv dus hoef er niet echt over na te denken.

Groetjes

Hoi,ik zou zelf ook niets weten. maar zag toevallig vanmiddag  bij mijn zus een boekje liggen dat over verjaardagen ging en heb ik wat sites opgeschreven.
-www.partijtje.nl
-frisiesnoep.nl (wel weer snoep)
-jarig@jongegezinnen.nl
Ik weet niet of het wat is want ik heb zelf niet gekeken maar misschien staan er traktaties tussen.
groetjes

sorry,een foutje...die jarig@jongegezinnen is volgens mij niks. ik heb net ff snel gekeken. Maar hier op jongegezinnen en dan onder lekkers vindt je volgens mij ook wel wat

Hallo,

Ik weet niet of je inmiddels al een idee hebt?? Ik heb er nog eentje voor je:

Een muisje van (mini)eierkoek:

De mini eierkoeken door midden snijden, met boter ertussen weer tegen elkaar aanplakken. Van wol (of touw of snoepkoord) een staartje aan de achterkant. Twee druiven (rozijnen, noten,...) als oogjes erin duwen en van papier een zwart snuitje.
Heb ik zelf eens gehad. Het zag er leuk uit!!

Ik hou niet van cadeautjes bij een traktatie. De kinderen krijgen al genoeg!

Hopelijk heb je hier iets aan. Veel succes ermee!

Ik heb er zelf niets mee te maken, want erikjan is gewoon lekker thuis, maar ik kreeeg wel een mailtje, van het een of ander. Met een site-verwijzing: www.partijtje.nl het klonk wel leuk!

Janine

Misschien iets van versierde cakjes?
Je kan even op mijn website kijken ik decoreer taarten en cakes misschien kan je wat inspiratie opdoen!

www.droomtaarten.nl

Groetjes Charissa

Terug
Bovenaan