verjaargagstaart

hoi wie weet of een baby van 8 maanden slagroom taart mag
mn dochter word 4en ik vraag me af of hij ook een hapje taart mag
wie het weet mag het zeggen

alvast bedank nicole
 
Hoi Nicole,
Ik ben geen voorstander van snoep e.d. Mijn kinderen 19mnd en 2,5 jr krijgen bijna nooit snoep, maar met zo'n gelegenheid mogen ze best een klein stukje hebben. Alleen als je kindje koemelkallergie heeft moet je oppassen met melk en dus slagroom.
Dus gewoon lekker een klein stukje laten meehappen en feesten.
Fijne dag.
Groetjes,
Efi
 

Mijn oudste dochter kreeg met haar 1e verjaardag voor het eerst slagroom taart.  En pas vanaf dat ze ongeveer 2 was krijgt ze dit ook als we op visite zijn, en dan maar een paar hapjes. Dit geld ook voor koekjes, snoepjes en chips.
De jongste (nu 10 maanden) heeft tot nu toe nog geen taart ofzo gehad. Ik vind het niet nodig, en het is ook niet gezond. Sinds kort snapt ze wel dat als wij koek of i.d. eten dat ze ook wel iets wil, dus dan heb ik altijd een soepstengel of bambixkoekje bij de hand.

 
Hoi Nicole,

Zo zie je maar dat het ieder zijn keus persoonlijk is.
Je moet inderdaad wel oppassen met koemelkalergie.

Youri kreeg al een paar hapjes taart toen hij 6 maanden was. Mijn zusje was toen jarig en hij was zo de taart uit mijn mond aan het kijken.
Dat zijn bij mij ook echt uitzonderingen. Want verder krijgt hij van mij niets zoets. Bijna geen zoet drinken (soms een beetje roosvicee) en ook geen koekjes of zo tussendoor. Hij krijgt gewoon fruit, want dat vind ik gezonder en hij vindt het net zo lekker. En soms een stukje soepstengel.

Je moet dus doen waar je je zelf prettig bij voelt.

Groetjes,
Maike
 
hoi bedankt
het was een leuke dag en de taart vond hij niks dus heeft hij zn fruithap gehad
dat gaat er altijd in
hij kreeg ook wel al yoghurt dus dat zit wel goed
maarja hij wou het niet dus dat vind ik ook goed,dan maar met zn eigen verjaardag
toch bedankt groetjes nicole
 
Wij hebben een zoon van (bijna) 3 en een bayby-dochter. Bij ons thuis zijn taart, chocolaatjes, chips  en lollies voor als het echt feest is. We verbieden het onze zoon dus niet. Voor hem is het speciaal! Meestal krijgt hij overdag krentjes, soepstengel, biscuit, soms een wine gum.
 
Terug
Bovenaan