Verkeerd gehecht

<p>Hoi, 17 weken geleden ben ik bevallen van een mooie gezonde dochter. De bevalling heeft zo'n 8 uur geduurd en ik heb maar 9 minuten hoeven te persen, die kleine wilde er erg graag uit haha. Hartstikke fijn natuurlijk, maar daardoor ben ik van binnen compleet gescheurd, zowel links als rechts lag het open. Nu blijkt dus dat ik verkeerd gehecht ben, mijn huid van rechts onder zit vast aan links. Hierdoor heeft mijn vagina nu niet een normale opening maar 2 openingen zoals deze 8. </p><p>Sex is dus echt een dikke nee, maar ook tampons lukken niet. Nou denkt mijn huisarts dat zij dit kan los branden, hierdoor schroeien dan gelijk de dan ontstane wondjes dicht. </p><p>Heeft iemand hier ervaring mee? Is dit echt zo snel gedaan? Hou je lang napijn? </p><p>Ik zie er ontzettend tegenop om te gaan, de eerste 6 weken heeft het erg zeer gedaan omdat het (natuurlijk) trok als een malle en door de spanning was er een hechting uit en bleef ik een open wondje houden. Inmiddels doet het alleen zeer als ik op wc zit (benen gespreid) en met fietsen, maar door die pijn van de eerste weken durf ik de stap niet te zetten. Wat als het weer mis gaat? Hoelang ben ik dan uit de running? Kan ik nog wel werken en het belangrijkste: voor mijn dochter zorgen? </p><p>Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee (al gun ik niemand zo'n verkeerde hechting)</p>
 
Ga gewoon langs de gynaecoloog in het ziekenhuis. Lijkt me veel beter dan langs de huisarts. “de huisarts denkt dit weg te kunnen branden”. Ik zou daar geen vertrouwen in hebben en tis niet niks hoor een bevalling en alles eromheen zoals dit. 
Hopelijk komt het helemaal goed zodat je je snel beter voelt en geen pijn meer hebt!
 
Ga gewoon langs de gynaecoloog in het ziekenhuis. Lijkt me veel beter dan langs de huisarts. “de huisarts denkt dit weg te kunnen branden”. Ik zou daar geen vertrouwen in hebben en tis niet niks hoor een bevalling en alles eromheen zoals dit. 
Hopelijk komt het helemaal goed zodat je je snel beter voelt en geen pijn meer hebt!
 
Bij mij is er ook wel eens weefsel weggehaald maar dit was aan de baarmoedermond. Het was een paar dagen niet prettig. Beetje zeurend maar niets waar niet mee te leven valt. Werd wel door de gynaecoloog gedaan.Denk dat het wel anders is met hechtingen en uitwendig..
 
Terug
Bovenaan