verkeerde sap gedronken

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 4 maanden zwanger.
Vorige week heb ik 2 flesjes gezonde sinasappelsap gekocht van die halve
liters van de supermarkt.
Ik denk dat ik ongeveer anderhalve fles op heb.
Maar ik vertrouwde het niet echt er zat zo'n rare smaak aan en het schuimde ook,
maar ja ik dacht het zal zo wel horen.
Toch maar even gekeken op de verpakking wat blijkt nou zijn ze ongeveer 6 dagen
over de datum, erg smerig vind ik dit.
Wat denken jullie, zou het kwaad kunnen voor de baby?
Ik vind dit niet echt geweldig, ik ben er een beetje bezorgd over.
Misschien weet iemand hier meer over, alvast bedankt.

Marleen

Hey parel,

Denkt eigenlijk niet dat het echt kwaad kan voor je baby hoor,toch niet als het maar zes dagen is.
Die datum is altijd maar ongeveer he dus denk echt niet dat dit erg is hoor.
Heb zelf vroeger bij een truffelfabriek gewerkt en als die doosjes niet allemaal op de palet konden dan werden die een paar dagen later uit de verpakking gedaan en dan terug in nieuwe verpakking met nieuwe datum erop dus denk niet dat dit erg is anders hadden we dat toen ook niet mogen doen he.
Groetjes orchideke

Ik zou me geen zorgen meer maken, ik denk niet dat het kwaad kan.
Wel goed dat je het toch even navraagt.

Lekker genieten van je zw. schap.
Sannes
mv Mila 19-2-2006

Ook ik denk niet dat het echt veel kwaad kan. JIj kan er hooguit ziek van worden, maar die beeb niet hoor volgens mij!

Maar misschien toch wel handig om vooraf effe te checken als je het met de eerste slok al niet vertrouwd !

X Saskia

Het is geen zuivelproduct (listeria bacterie) dus jij wordt er hooguit zelf naar van maar je beeb niet denk ik. Ok het is nooit goed maar het is al gebeurd dus je kan er niks meer aan doen en je zorgen maken helpt ook niet. Ik denk dat het echt geen probleem is hoor!
gr.Ing

Hoi Marleen,

Kan me voorstellen dat dit je aan het denken zet, je wilt immers het beste voor je kleintje! Voor de zekerheid kan je altijd even contact opnemen met je vk of gyn.

ps. ik maak zelf wel eens verse sinasappelsap door een hele sinasappel (zonder schil) in de blender te doen met een klein scheutje water. Ik doe er ook wel eens ander fruit bij. Heerlijk! Is nog gezonder dan sinassappels uitpersen ivm de velletjes (die je overigens niet proeft uit de blender).

Groetjes en geniet nog van je zw-schap, Sylvia (22 wk)

Terug
Bovenaan