verkeerde timing iui kan dat?

hallo meiden,

Een vraagje: ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden na een mislukte iui poging (nr 4). Deze was echter al 11 dgn ná de inseminatie op gang gekomen.
Toen ik in het ziekenhuis navroeg hoe dit mogelijk was, konden ze me hier niet echt een antwoord op geven. Maar....aan de timing van de inseminatie kon het niet liggen zeiden ze (???) Zelf heb ik hier mijn vraagtekens bij: is mijn inseminatie niet gewoon té laat geweest? hebben meer meiden dat? Dat ze té vroeg ongi worden na hun inseminatie en weet iemand hoe dat kan?

Kon nu ook pas op dag 6 naar ziekenhuis omdat ze vrijdag (goede vrijdag) en maandag (paasmaandag) gesloten waren. Nu was er al uit mijzelf een eitje (12mm) gaan groeien. Moest ze eerst nog gaan overleggen of ik wel verder kon met de voorbereidingen van mijn 5-de iui? Dit omdat ze natuurlijk liever hebben, dat er meerdere eitjes aanwezig zijn. Maar na overleg mochten we toch weer gaan beginnen. Oef!!! Ben er wel blij om, hoewel de kans dat het deze poging nu raak is, toch minder groot is dan anders.....Maar we houden de moed erin!!!!!!!
Hoop snel weer op de wachtbank te mogen zitten.

Alle meiden die er nu op zitten: blijf er vooral lekker op zitten (de wachtbank). Lekker zakkie chips erbij met een mooi dvdtje...Heerlijk!

Liefs Indy

Hoi Indy,

Ik ben gisteren ongesteld geworden na onze eerste IUI. En net als jij op dag 11 na de inseminatie. Ik moest vorige week woensdag voor de echo. Bleek dat er 1 ei op springen stond. die avond moest ik de pregnyl zetten. De volgende middag (donderdag)had ik veel cervixslijm terwijl ik vrijdag de inseminatie had. Ik had het nog tegen de arts gezegd, maar volgens hem kon het niet zo zijn dat ik donderdag mijn eisprong al had gehad. En ik denk dus van wel. Misschien is de pregnyl niet goed aangeslagen of zo. En exact 12 dagen na dat vele cervixslijm, werd ik ongesteld. Ook nog eens op hetzelfde tijdstip!!!
Ik heb nog niet met de arts gesproken, omdat alle resultaten van de bloedtesten nog niet binnen zijn. Volgende week heb ik een telefonisch afspraak en dan ga ik deze vraag zeker stellen.
Jij suc6 met je volgende IUI. Ik hoop voor je dat deze meer succes op gaat leveren.
We houden elkaar op de hoogte!!!

Liefs, Kippie

Hé Indy,

Ik heb natuurlijk geen inseminatie gehad, maar ik werd ook 11 dagen na het zetten van de Pregnyl spuit ongesteld. Uit mijn bloed bleek dat ik geen eisprong had gehad (terwijl er wel twee groot genoeg waren gegroeid maar dat kon toch zijn volgens de arts).

Zit nu inderdaad weer op de wachtbank, alleen zonder chips en dvd maar ja je kan niet alles hebben.

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan