Verkeerde volgorde

<p>Hoi hoi, iemand misschien een tip? Ik heb een echt slaapkoppie van 2 maanden (heerlijk!). Hij krijgt om 19u de fles en gaat daarna naar bed, slaapt dan vaak vanaf half 8. Dan de fles houden 23 en 00u, vervolgens komt ie rond 4u,dan weer 7u. Na de fles van 7u gaapt ie meteen weer, als ik hem meteen in bed leg slaapt ie standaard tot half 10.</p><p>Vervolgens krijgt ie weer de fles om 11u en 15u. Nu mijn vraag, na de fles van 11u valt ie dus ook weer meteen in slaap. Dan is ie vaak ook al anderhalf tot 2u wakker.</p><p>Het komt er dus op neer dat hij na elke fles (15u is soms uitzondering) in slaap valt!! Ik kan hem dan ook niet wakker houden. Maar ik vraag me af of hij hierdoor niet een fles - slaap associatie door krijgt. Ook omdat eigenlijk de volgorde slapen-voeden - spelen is. Dit lukt niet op deze manier.</p><p>De fles 4u s nachts wil ik afbouwen. Ik heb ook het vermoeden dat hij bij deze fles niet komt om honger maar dat het hem helpt om verder te slapen. Ik geef nl maar 60cc en vervolgens slaapt hij verder en komt pas 3 tot 3,5u later. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij verder slaapt zonder fles? Van een speen wordt hij op dat moment vaak niet rustig helaas.. </p>

Heerlijk hier ook zon slaapkoppie. Is vandaag 8 maanden gaat om 20u naar bed en om half 10 maak ik hem weer wakker.
Wat als je het ondraait. Na een fles even wakker houden en daarna in bed. Wakker maken voor de volgende fles en weer in bed bij de vermoeidheidsignalen. Zo doe ik het hier ook en dat werkt perfect

Terug
Bovenaan