Verklaarbare of onverklaarbare kwaaltjes

<p>Hey allemaal,</p><p>Ik merk dat ik na het stoppen van de pil (4maanden) zoveel dingen aan mijn lijf merk die ik (nog) niet ken. </p><p>Ik zit nu op cyclusdag 36, en heb dag 26 mijn ovulatie gehad. </p><p>Nu heb ik sinds vanmorgen echt (donker)bruin bloedverlies en steken aan de linkerkant. </p><p>(Dit voelde ik ook met de ovualtie alleen was dit maar even) </p><p>De dagen na de ovualtie ook regelmatig steken gehad in mijn buik. </p><p>Als ik normaal ongesteld wordt is het altijd gewoon onder in de buik. Nu lijkt het alsof het van een eierstok vandaan komt.</p><p>Ik zal wel ongesteld worden en zal het bloedverlies vast doorlopen.</p><p>Alleen ben benieuwd of iemand zich hierin herkent. Wat zijn jullie onverklaarbare kwaaltjes? </p><p> </p><p>Xx</p>

Ik heb sinds ik ben gestopt met de pil na mijn ovulatie hele gevoelige borsten. Dit heb ik daarvoor nooit gehad. Overigens heb ik dit deze maand niet, maar wel last van diezelfde steken als waar jij het over hebt. Ik zit overigens nu op dag 28, m'n vorige cyclus was 27 dagen, dus laten we duimen dat het wat betekent voor ons!

Terug
Bovenaan